søtasmamma Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Hei, jeg har fått så vledig vondt i høyre side rett over rumpa! Litt teit måte å forklare egentlig, men anatomi er egentlig ikke min sterke side. Vel, jeg har ihvertfall vondt, og har hatt det i en ukes tid. Det er av og til som om jeg blir helt nummen, og det er vondt å gå. Kan det ha noe med graviditeten å gjøre? Jeg er bare 14 uker på vei, så det er kanskje litt tidlig å få bekkenløsning?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Høres ut som en bekkenløsning er på vei, ja. Det kan komme tidlig det altså, det husker jeg fra forrige gang.
søtasmamma Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Huff, det høres ikke hyggelig ut.. Hvor tidlig fikk du bekkenløsning?
BEA-77 Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Det kan også være en bekkenlåsning, altså ikke løsning. Jeg går jevnlig til kiropraktor pga tidligere låsning i bekkenet som jeg vil forhindre å komme tilbake. Kiropraktoren sier at smertene jeg har kjent i svangerskapet (sitter i selve baken, kommer etter aktivitet) ikke er noen bekkenløsning, men kommer av endringer i ledd og muskler pga at kroppen forbereder seg til fødselen. En time til kiropraktor kan være gullverdt. (har personlig større utbytte av det enn fysioterapeut, men dersom du virkelig har bekkenløsning er det nok fysioen du skal gå til)
søtasmamma Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. juli 2007 Kanskje lurt å spørre legen om det neste gang jeg er til kontroll. Bekkenløsning og Bekkenlåsning er jo to forskjellige ting som nok må behandles forskjellig også. Jeg takker for svar!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har hatt helt identisk det samme, bare at jeg hadde det på venstre side. Jeg måtte ha hjelp for å komme meg opp av senga noen ganger.. hadde det ei uke ca.. så gav det seg.. Lurte på om det var en nerve som lå i klem......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå