Gå til innhold

er endelig i gang!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg etter en slitsom natt med rier og masse slim(æsj) endelig bare 5 min mellom hver. så da blir det tur på føden på meg!!!! kanskje jeg får se lille gutten min i løpet av dagen!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååååh du er heldig =)

masse lykke til, og kos deg med gutten din som sikkert kommer i dag =) han kan da ikke ombestemme seg nå, hehe.

Skrevet

lykke til, håper det smitter over på noen av oss andre også :)

Skrevet

Åhh missunelig!! Du får ha lykke til :-)

Skrevet

Åh, lykke til!! Håper jeg kommer etter om ikke så lenge;)

Skrevet

Jeg har hatt det likedan.. sovet dårlig og hatt jevne tak.. men utsetter å ringe føden.. orker ikke bomtur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...