Gjest Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 da har jeg etter en slitsom natt med rier og masse slim(æsj) endelig bare 5 min mellom hver. så da blir det tur på føden på meg!!!! kanskje jeg får se lille gutten min i løpet av dagen!!!!
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 ååååh du er heldig =) masse lykke til, og kos deg med gutten din som sikkert kommer i dag =) han kan da ikke ombestemme seg nå, hehe.
Nusse_83 Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 lykke til, håper det smitter over på noen av oss andre også
@nne p@ l@nne Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Åhh missunelig!! Du får ha lykke til :-)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Åh, lykke til!! Håper jeg kommer etter om ikke så lenge;)
*Biola* Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har hatt det likedan.. sovet dårlig og hatt jevne tak.. men utsetter å ringe føden.. orker ikke bomtur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå