Gå til innhold

altså, mannfolk og tomflasker!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selvsagt grusomt glad i min kjære samboer, men jeg blir så såret!!

Sambo har fått det for seg at selv om vi (da mener han JEG) har fått en baby, skal livet hans fortsette akkurat som før, da med tanke på hvor mye frihet han mener han skal ha.

Han har ennå ikke nevnt på jobben at han er pappa, heller ikke at han har dame, og snuppa er 5 mnd.

Jeg fikk ikke bli med han på julebord nå i vinter, fordi jeg var synelig gravid, så han dro med venninna si istedet (som forøvrig er bestevenninna mi)!

(dette såret meg ganske grundig, og han forstod ikke hvorfor, så på meg som et hysterisk kvinnfolk)

kollegaene hans spurte senest for en uke siden om han fortsatt var sammen med kjæresten som var med på julebordet, og uten å tenke over det, svarte han ja...

(samme kvelden ble jeg overfalt av en full mann, og stod gråtende i taxi-kø ti min. fra julebordet, men han verken inviterte meg inn, eller kom for å hjelpe meg.ble stående i køen i tre timer, og senere på kvelden ble jeg innlagt på obs.posten for gravide med premature rier.)

slike ting skjer stadig vekk, og hver gang jeg prøver å snakke med han, slutter han å snakke, og ignorerer meg til JEG sier unnskyld for at jeg er teit, og da sier han seg enig og ler.

Senest i går så dro han et forsvinningstunt.

Han sier selv at leiligheten var så mørk og deprimerende, at han bare dro, og siden jeg og vesla sov, sa han ikke ifra.

Mobilen hadde han heller ikke med, og tenkte ikke på å låne en telefon for å gi lyd fra seg.

Han VET at vesla klør i tennene om dagen og nekter å bli lagt ned, og ikke gidder bæretøy inne om dagen, kun i armene, og survefaktoren er høy.

Likevel ble han borte i -NI- timer!!!

Uten å gi en eneste lyd fra seg!

Ikke nok med det, når han tilslutt kom hjem, orket han ikke å mate Lusket, for han var så sliten!

AAAARGH!!! jeg blir så frustrert!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han hørtes ut til å være en av de værre mannfolka jeg har hørt om. Du må slå i bordet! Kan ikke la han behandle deg slik. Hele greia med det julebordet tar kaka spør du meg.

Skrevet

Har vært der... STIKK!

Skrevet

seriøst sånn kan du ikke ha det! Slå i bordet si at nok er nok! Dersom han vil ha deg så skal han behandle deg med respekt. Og det at han ikke vil si til folk at han er sammen med deg og har et barn med deg er helt uakseptabelt!!

Skrevet

Enig. SLÅ i bordet! Ikke tillat han å behandle deg på denne respektløse måten. Ser bare 2 løsninger på problemet ditt: enten må han skjerpe seg noe kraftig, og ta ansvar for deg og sitt barn. Ellers må du se deg for god for hans oppførsel å komme deg vekk fra ham!

Skrevet

Mannen eier åpenbart ikke respekt for deg. Jeg har vært i et slikt forhold og det er ikke godt. I mitt tilfelle så spilte det ingen rolle hva jeg sa for han skjønte det ikke og forbedret seg derfor heller ikke. Du fortjener bedre enn dette. Gi han et ulitmatum. Snakk med han selv om han blir sur. Du har ingenting å tape på det.

Skrevet

Er ikke ofte jeg sier dette, for det er veldig lettvindt å si, men nå sier jeg: gå i fra han. Han høres ikke helt riktig ut. Null respekt for deg. Jeg hadde dratt hadde det vært meg.

Skrevet

Nå har det seg sånn at jeg tidligere har vært i et voldelig forhold, og dette er på langt nær like ille, men det gjør vondt!!

Jeg vet at jeg kan klare meg lett uten han, men jeg vil ikke gå ifra han,.

iallefall ikke sånn som det er nå.

Vil prøve å redde forholdet, han betyr jo SÅ mye for både meg og Lusket!

Skrevet

Nei seriøst! Vi møter på nok utfordringer i et parforhold for å få det til å fungere. Men kjæresten din vil jo ikke vedkjenne seg deg eller barnet deres! Tror ikke det er det beste utgangspunktet :( På tide å sette ned foten og kreve litt respekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...