Gå til innhold

Tips til utdrikningslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal være forlover til neste sommer, og har tenkt til å planlegge i god tid. Noen som var veldig fornøyd med noe i sitt utdrikningslag? Hun er ei rolig og jordnær jente, så det skal være etter hennes smak. Ikke noe sånn utdriting på senteret eller noe. Muligens skal kvelden ende med utefest.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var veldig fornøyd med mitt. Ble kidnappet hjemme kl 10 en lørdags morgen. Da kom forloverne mine med sprudlevann og frokost. De laget frokost til meg.

Deretter tok de meg med til byen hvor jeg fikk behandling på en spa-klinikk.

Etter det gikk vi til en kafe for å spise lunsj og der satt resten av gjengen.

Så tok de meg med til en plass vi kunne skyte med laserpistol. Det var sinnsykt artig.

Deretter dro vi på et hotell, fikk drukket litt og dusjet litt. Så hjem til en venninne hvor de hadde laget middag. Vi hadde fest der. Nesten alle overnattet på hotell etterpå. Jeg hadde en fantastisk dag! De hadde litt leker osv som slo virkelig an.

Skrevet

Hørtes ut som et utdrikningslag etter min smak :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Fotografering i studio etter å ha blitt sminket opp, fått make-ups kurs!

Spille inn plate i studio med vordende brud som solist :) hvis hun liker å synge..

Spa-behandling

Sykkeltur på Rallarveien :)

Ridekurs på ridesenter :)

Tapas-kurs med egen kokk, enten i eget hjem eller i restaurant

Ymse treningsaktiviteter om hun liker det, hva med fjelltur med god piknik?

Alle tar med en gave til bruden som forteller om hvordan de møttes

Ta mange bilder underveis slik at bruden kan få et flott album i bryllupsgave fra utdrikningslaget! Fotoknudsen har mange fine album en kan designe selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...