Diamanten Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har prøvd å bli gravid et år nå, har hatt spontanabort en gang. Tenkte jeg skulle til gynekolog for å se om det er noe galt med meg.. Noen som har opplevd det samme?? Føler meg ganske alene og frustrert over å ikke få det til.. Hilsen meg
Dotten Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Hei! Trist med at du mistet den lille spiren din da...! Nå har ikke jeg hatt noen SA, men er selv en prøver i 12. pp. Har da også altså jobbet i et år med å få en liten spire...... Det ser ut til at dette kan ta tid gitt. Vi får krysse fingrene begge to, for at NÅ sitter spiren snarest. Masse lykke til
Diamanten Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Takk for svar, det er godt å vite at man ikke er alene... Masse lykke til til deg også
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Du kan gå inn å lese om min historie på hjemmesiden min. Berre gå inn på profilen min så ligger adressen der
TussiLussi Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Har mistet en gang i løpet av de 15 pp jeg har prøvd. Tror også at det har vært spirer "innom" underveis som ikke har klart å feste seg, og ble litt redd det var noe galt etter to utskrapninger..... Men denne mnd begynte jeg med progesta care krem og nå klorer spiren seg fast så godt den kan Er i 6. svangerskapsuke nå. Holdt på å miste gløden helt etter så mye prøving - men kan bare si at du må ikke miste motet !!!!!! Plutselig går det for deg også - Masse lykke til !!!!!!
-lucy- Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Hei thea! jeg er i akkurat samme situasjon, prøvd i ett år, oppdaget ma på ultralyd da jeg var 3 mnd på vei i jula i fjor. var veldig trist og lei meg nå da jeg skulle hatt termin, og har derfor, i dag, bestilt time hos gynekolog og akupunktør. planen er å handle - og å være mindre inne på barnimagen :/ vi kan gjerne følge hverandre fremover - jeg gjorde det litt med 2 jeg mistet samtidig med på mistet-bli gravid sidene, der er det ikke så stor aktivitet, så det er lettere å lage en tråd som ikke kommer på side 7 hvis man ikke er innom daglig. jeg føler meg lettet over å ha ordnet med dette, og håper jeg kan få progesteron - sliter også med å finne el, tror ikke jeg har alle mnd. Jeg har gyn-time på fredag, håper det skjer noe da! sjekker om jeg ser det på mistet eller her - og krysser fingre for oss alle som har prøvd FOR LENGE nå!
millymolly&mini Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Kjenner meg så godt igjen. Er nå 15 mnd siden vi starta prøvingen på nr.to. Lykken var stor da det klaffa etter sju mnd, men det endte i MA. Skal til legen på fredag, håper jeg kommer meg til gynekolog= pergo. Virker ikke lett å få hjelp når vi har klart å bli gravide en gang som endte i abort. Derfor har jeg venta noen mnd før jeg tok kontakt med lege, og spm om jeg har manglende el annenhver mnd. Men er litt deppa om dagen, fikk ikke fast jobb i firmaet. Med andre ord blir jeg mest sannsynlig arbeidsledig, så vet ikke helt om jeg håper på en spire nå (el om noen dager). Det passer vist aldri helt å bli gravid, i hvertfall ikke å miste underveis i et vikariat, og så vips uten jobb!!! Et lite hjertesukk fra meg! Håper dere andre ikke har slike problemstillinger!!!!!! Håper det ordner seg for oss alle- at vi snart blir gravide:))
Nøtt Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Vi har prøvd i ett år og mistet en gang. EXU i første pp.
*Bea* & bitteliten Skrevet 31. juli 2007 #9 Skrevet 31. juli 2007 Har rundet 2 år med prøving nå Ble gravid etter 1 års prøving, men mistet dessverre spiren i 12. uke. Nå er det 1 år siden jeg ble gravid sist. Kjenner meg godt igjen i frustrasjonen. Vi får holde sammen her inne og skravle - så korter vi ned ventetiden frem til neste spire klorer seg fast Klem
map79 Skrevet 31. juli 2007 #10 Skrevet 31. juli 2007 Har hatt en SA, og blir ikke gravid igjen. Veldig frustrerende og trist. Har snakket med fastlegen min (før sommeren) og hun skulle henvise til en spesialist, for utredning, men har ikke fått innkallelse enda.
Diamanten Skrevet 31. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 31. juli 2007 Takker alle for svar;) godt å høre at jeg ikke er alene... Jeg krysser fingrene for oss alle.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå