Lille Trille 2015 Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Har i det siste hatt noe sinnsykt vondt i lysken på begge sider, eller det er vel egentlig bekkenet vil jeg tro....Spesielt om kvelden. Gjør ikke spesielt vondt når jeg går, men hvis jeg sitter for lenge, eller ....skrekk og gru....ligger på siden så drar det noe skrekkelig i underlivet/lysken/bekkenet. Er 35+0 i morgen, så er vel ikke babyen som har snudd seg enda - den har sittet og stått i magen min , så er spent på om den kommer seg til å snu seg. Mye aktivtet har det iallfall vært i det siste - blir ikke akkurat roligere og roligere denne krabaten nei. Har ikke hatt noe problemer med å sove , men nå gjør det altså skrekkelig vondt å snu seg, og komme seg opp - akkurat som om bekkenet låser seg, men løsner når jeg får gått litt...Har også hatt litt stikninger i siden av og til, så mye å spørre legen om på onsdagen gitt:)
vimssa Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Har det akkurat på samme måte! Sa fra til jm, og hun mente det var bekkenløsning. Har vondt når jeg går for mye eller sitter for lenge, og skulle jeg finne på å snu meg i søvne våkner jeg. Fikk mini-slide av jm til å sove med, og det hjalp veldig.
Lille Trille 2015 Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. juli 2007 Jepp - regnet med at det var bekkenløsningen som var blitt verre...grrr...men er liksom ikke vondt hele dagen, men helst når jeg sitter og ligger. Venter liksom bare på et "knepp" som gjør at det går på plass igjen..... Hva er en mini-slide?? Merker ikke så mye når jeg ligger på siden egentlig, men når jeg da skal flytte på meg - da er det helt låst liksom...så må ligge på rygg en del, men det var jo dette med oksygenopptaket forminskes fordi man ligger på et eller annet ......men har ikke merket noe til det, så går vel bra... He,he...får vel igjen for at det har gått så fint ellers i svangerskapet - men bare 5 uker igjen til termin, så skal klare å holde ut.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå