Susan*lillegutt og mini* Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 noen som vet? og er det forskjell fra morgen til ettermiddag eller? Leverte lillegutt i bhg nå for første gang etter ferien,og da var det en der,som faktis bare er vikar,og da lillegutt kom var han 4 barnet,da jeg for var de 7stk,og fortsatt bare en på jobb.er vel ikke helt lov det eller? kanskje det er andre betignelser i ferien??
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Er vel egentlig 3 barn pr voksen på småbarnsavdeling. Hørtes litt tvilsomt ut. Kan jo ringe og snakke med styer hvis du er bekymret?
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 hun er på ferie,og han som har henne plass nå,begynner ikke før senere på jobb. Men får se hvordan det er i morgen,er det på samme vise,blir jeg å si ifra. 7 barn på en voksen,og som attpåtil ikke har nødvendig utdanelse og egentlig bare er vikar,er litt drøyt synes nå jeg da. Håper hun kom like etter jeg for hun som skulle på jobb,enda jeg stod en liten stund pga mini ikke roet seg med engang i bilen. uansett var hvertfall lillegutt kjempeglad før å være tilbake i bhg,satt der litt tilfelle han ikke ville være der,men han bare vinket til meg,hade bra mamma =) hehe =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå