Gå til innhold

Jeg ammer mer på natta enn om dagen (6 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann er våken hver 1-2 time på natta. Det eneste som får han til å sove igjen er pupp. Nettene hans er 8-10 timer lange, alt ettersom. Han virker veldig trøtt på morningen og jeg er redd han ikke er skikkelig uthvilt pga at han våkner så mye om natta. Jeg har ammet han mye om natta helt siden han var nyfødt, men siste mnd har han virkelig vært urolig og mye oftere våken.

Nettopp begynt å introdusere grøt til han på kveldstid, men dette har ikke hatt innvirkning på nattesøvnen. Han er riktignok ikke oppe i full porsjon enda.

Kan det være han ikke får nok mettende melk fra meg på kvelden? Burde jeg prøve mme? Eller er dette bare en periode han går igjennom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lille jenta vår var sånn rundt 4 mnd alder- våkna ofte på natta og krevde pupp.. Var helt håpløst- gikk rundt og var trøtt som et juletre til påske.. begynte etterhvert med grøt, men det ble ikke bedre før hun fikk grøt på morraen også..(får heller ikke fulle porsjoner ennå..) hun fortsatte å våkne annenhver time ca., men de første gangene hun våkna fikk hun bare smokk.. etter to netter med protester sov hun mye bedre..tok litt tid, men nå våkner hun bare en gang i løpet av natta ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...