Gjest Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 heldigvis for jeg har masse og gjøre... til alle dere som venter på spå.....denne uka blir all post gjennomgått og ALLE får svar...jeg skal ikke gi meg før alle har fått et svar... til deg som ikke var helt fornøyd...jeg mailer deg...har et forslag... alle barna er i bhg denne uka og etter 4 uker ferie så mamma får masse alenetid JIPPI
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Heihei! Har merket at du har vært fraværende, godt du er tilbake! Sender over et ønske om en fin dag! :-)
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 godt å være her igjen...selv om jeg i min fraværende tid er blitt kalt både hurpe og div andre ting her inne så er det godt å være her hehe
Tommage♀♂ Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Åååå, ok denne skulle jeg lest før mamma-innlegget=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå