Gå til innhold

Noen som kan hjlpe en stakkar.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

sønnen på 8 mnd har fått feber å jeg lurer på hvorfor, noen som kan hjelpe??? målte nettopp 38,4, i natt var den 39,2 da fikk han en stikk pille..når gir dere stikk pille til barna deres??? han fikk 2 tenner for 2 mnd siden da var det hverken feber eller noe som helst.....kan han få feber nå hvis det er tenner på gang.... hvor lenge med feber hadde dere gått før dere hadde tatt barnet med til legen???

takknemelig for svar....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm.. Jeg har dratt til legen nesten hver gang han har hatt feber, men det er pga almenn tilstanden hans har vært dårlig også.. Skikkelig slapp og syk.. De kan få feber når det er tenner på gang. Han har hatt rundt 39 de gangene han har hatt feber, og da har han fått stikk pille. Han hadde litt feber da han fikk tenner, men da fikk han ikke. Men de sier vel at når de er friske og raske, spiser godt og er fornøyde så er alt bra. Men hvis en er usikker så er det bare å ringe legen! :)

Skrevet

Hvis feberen når over 40 eller den varer i mer enn 3 dager så kontakt lege. Eller som hun over skriver-hvis allmen tilstanden er dårlig.

Mi si har fått feber ved tannframbrudd, men også ved beg. forkjølelse.

Skrevet

hei takker for svar.... junior spiser å drikker å leker på golvet men blir fort slapp å må hvile....

Skrevet

Jeg ser mer på allmenntilstanden enn feberen, og barn takler også feber ulikt. Eldste kan ha nesten 40 i feber og fortsatt ville leke litt og sise, mens mellomste er utslått om han har 38,5 i feber. Så lenge de drikker godt, ikke later til å ha veldig vondt og jeg får kontakt med dem venter jeg i hvertfall i 3 dager før jeg kontakter lege. Du kjenner barnet ditt best og kan nok også best avgjøre om det er nødvendig å kontakte lege eller ei. _God bedring til lille da :-)

Skrevet

takk for svar..... oppdaget nettopp røde prikker på mage å rygg å i panna..... feberutslett eller barnesykdom

?????????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...