gurima Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Da har jeg testet positivt! Vet ikke omj eg kan tro det enda, men jeg hadde ikm i dag og testet jeg positivt med clearblue digital. Er i 3.pp Hvor tidlig går en til lege for å få dette bekreftet. Skal på ferie i tre uker fra helgen av, så bør jeg få meg en time før dette eller kan jeg vente til slutten av august? Skal til Hellas i to uker. Er det noe jeg bør passe meg for?
madamene Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Gratulere så mye! Jeg hadde tatt turen til legen bare for sikkerhetsskyld før jeg reiste på ferie. I forhold til hva du skal passe deg for i syden er jeg jammen ikke sikker på! Ekstra viktig å drikke masse vann vil det iallefall være! Lykke til i resten av svangerskapet!
Dotten Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Gratulerer så masse Tror i bunn og grunn ikke at du trenger noe legebesøk før du drar, men du kan jo ringe å høre om de vil sjekke deg før du drar, bare sånn for sikkerhetsskyld. Jeg bestilte time med en gang jeg satt med en positiv test i hånda, men skulle ikke på noe tur. Ville bare få det endelig bekreftet. Ellers må du passe deg for det samme i syden som her. Nesten. I syden bør du kun drikke kjøpevann, unngå isbiter, salater (da du ikke vet hvor godt den er vasket), kun spise godt stekt kjøtt osv. Og selvfølgelig unngå alkohol God ferie din heldiggris Og masse lykke til!
Rafi Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Gratulerer så mye. Ser det har virkelig vært mange som har fått positiv test denne helga ja moro. Håper jeg kommer etter snart.
gurima Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. juli 2007 Takk for det. Har bestillt time hos legen til onsdag, så da har jeg ihvertfall gjordt det. Er normalt ikke en som renner ned dørene på legekontoret, men det er rart hvordan ting kan endre seg....
løveprinsen <3 Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Gratulerer så mye. Kos deg masse i syden, det blir deilig. hvor i Hellas skal dere?
Lillegull og spiren Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ......GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:) SÅ UTROOOOLIG HELDIG DU ER:) kos deg masse med den lille spiren og den voksende magen:) klem
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 er sikkert bare å levere en urintest for å få det bekreftet,men hjemmetester er like sikre:) så gratulerer!! pass på så maten du spiser er gjennomstekt. drikk masse vann fra flaske
Diamanten Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 Gratulerer så masse;) Lykke til med graviditeten;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå