pupp-pupp-7up Skrevet 30. juli 2007 #1 Skrevet 30. juli 2007 Poden skulle opp og stå halv seks, jo... HALV SEKS!!!!!!! Nå sitter han fornøyd og leker og pludrer mens jeg som var så dum og så film og la meg halv to, sitter her med poser under øynene. Jeg eeeeer så trøtt...
bærtæ Skrevet 30. juli 2007 #2 Skrevet 30. juli 2007 Hehe, akkurat det samme som jeg skulle svare hadde du skrevet. Bare at han våknet halv fem. Og jeg la meg også halv to:/ Jaja, satser på han blir trøtt snart igjen!!!
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 skal på jobb... mann og barn ligger og sover... *trøt*
Solitude Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 GooOOOooood Mmmmmmoooorgning ... *gjesp* Jeg er oppe fordi jeg må på jobb om en halvtime
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå