Gå til innhold

Hvorfor er DU oppe nå??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden skulle opp og stå halv seks, jo... HALV SEKS!!!!!!!

Nå sitter han fornøyd og leker og pludrer mens jeg som var så dum og så film og la meg halv to, sitter her med poser under øynene. Jeg eeeeer så trøtt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, akkurat det samme som jeg skulle svare hadde du skrevet. Bare at han våknet halv fem. Og jeg la meg også halv to:/

Jaja, satser på han blir trøtt snart igjen!!!

Skrevet

skal på jobb...

mann og barn ligger og sover...

 

*trøt*

Skrevet

Skal på jobb! Gubben og snuppa sover.

Skrevet

GooOOOooood Mmmmmmoooorgning ...

 

*gjesp*

 

Jeg er oppe fordi jeg må på jobb om en halvtime :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...