Gå til innhold

ang bringbærkapser/te

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser mange som tar det her.. hjelper det? for sent å begynne to uker før termin??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke men kan ikke skade :-) skal være bra for ikke å revne og komme fort tilbake i underlivet etterfødsel også.... er selveste svangerskaps teen.... IKKE forsent den er god drikk i vei :-)

Skrevet

Den er god og dersom det kan hjelpe er det jo bare å drikke i vei.

Jeg pleier å blande opp 1 liter om dagen.. drikke en kopp varm og deretter drikke det som iste.

Skrevet

da kjører jeg på: takk for svar:)

Skrevet

Hmm.. Jeg leste en plass at man skulle ikke ta bringebær te/kapsler før man var minst 35 uker på vei da det kunne sette igang fødselen? Så jeg venter med det til jeg er over det før jeg begynner. Men har starta med å smøre/massere jordnøttolje inn på mellomkjøttet for å hindre revning. :) Ska iaf prøve alle gode råd.. kan jo ikke skade.. :)

Skrevet

på pakken fra helse kosten står det at den kan brukes mot kvalme fra starten da 1-2 kopper om dagen fra uke 35 3-4 kopper om dagen.... Viktig med omega 3 også mot revning gjør kroppen smidig innen i fra

Skrevet

jeg har to uker igjen til termin så da skader det nok ikke å prøve..hehe:)

Skrevet

Revning under fødselen

Her vil du finne gode råd for å begrense revning under fødselen.

* Te av bringebærblader skal virke forebyggende mot revner i skjeden under fødselen. Denne teen kan drikkes i anbefalt mengde i forhold til det som står på pakken, men skal ikke drikkes før fra uke 35 og utover da det kan sette igang fødselen før tiden.

Men alle med sitt, er det ikke noe som heter det da? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...