Gå til innhold

Oktober: Hvor mange tenner??


vinterkyss *gutt+jente+gutt*

Anbefalte innlegg

Hvor mange tenner har deres "babyer" fått nå da?

Snuppa her fikk sin 7'ende tann idag... Syns det er så alt for mange, alt for tidlig... (Eller kanskje det bare var sønnen min som var treg :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

2...de to nederste i midten kom opp samtidig, og da blei det slutt på å bite mamma i nesa!:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten min har fått 4 tenner, to nede i midten, å en oppe i midten å en hjørnetann oppe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8! 4 oppe og 4 nede. Første kom på 5mnd dagen, den siste i forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 oppe og to nede!:) Har akkurat kommt,så dem er ikke så veldig synlige enda!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen synlige, men de to nede har nå kommet igjennom... Tygge, tygge, gnage, gnage, sutre litt og gnage litt mere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane har to tenner nede. De kom ganske samtidig for ca 1 mnd siden. Tror d er flere på vei, for hun klør noe fryktelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 nede, kom for vel 3 uker siden :). Men hvorfor er det alt for mange alt for tidlig? det er jo fint at de kan tygge, da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8. Den første kom på hennes 6 mnd dag, og alle var oppe da hun var 7,5 mnd... Syns det gikk veldig fort, men det er helt i orden. Det værste er når hun biter meg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 stk her, 4 oppe og 2 nede. de kom rimelig kjept etterhverandre så det er greit at det kommer en periode med opphold nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ina har 6 tenner. De to nede kom opp med en dags mellomrom når hun var 7 mnd. Så kom hjørnetennene opp når hun var ca 8 mnd. Hun var ganske nusselig da, lille drakula..... Nå for 14 dager siden kom de 2 i midten oppe også.

Jo senere de får tenner, jo bedre er det blir det sagt....

Min sønn var også treg. Han fikk sin første tann to dager før han ble 1 år han....

Jo senere, jo bedre blir det sagt.

Snuppa kunne gjerne drøyd litt synes jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 pluss pittelitt... Fortennene nede kom i mai, første fortann oppe en stund etter, og så den ved siden av fortanna! Men nå er fortann nummer to også på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...