Gå til innhold

Hvilken vognpose har og anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller ikke anbefaler for den del.

Skal nemlig kjøpe ny vognpose til høsten, og høsten nermer seg desverre med stormskritt her nå.

Aner ikke så mye om vognposer så tenkte å høre med dere jenter hva dere har og om dere er fornøyd?

Vognen den skal passe i er en Emmaljunga edge duo (sportsdelen), iallefall i første omgang. (Blir litt tung den vogna så har en misstanke om at den blir byttet ut over vinteren)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm...jeg trenger også vognpose, og er helt blank på området. Hjelp?

Skrevet

Vi har buggysnuggle fra alexi.no, veldig fornøyd !

Kjempemyke å gode, og litt billigere enn mange andre plasser...

Skrevet

Vi har pose fra Odenswalder og er kjempefornøyd. Vet ikke hva akkurat vår modell heter, men den nærmeste blir vel XL selv om den likner mer på den med bamsen inni sånn utseendemessig. Har avtagbart vogntilpasset lammeskinn i ryggen som også kan brukes uten resten av posen (som forøvrig er dun), noe som gjør at vi faktisk bruker (deler av) posen hele året. Den er lang, men tar ikke stor plass og er god og varm. Løp og kjøp ;o)

Skrevet

Har fra Fjellpulken.no. Kjempefornøyde! Det er ei venninne av meg som jobber i bhg også. De barna som ligger i den er gode og varme. Er lang også - 120 cm. Gleder meg til å ta den fram til vinteren igjen.

Skrevet

koseposen vår er perfekt til vår/sommer/høst bruk! de tykke blir så varme før vintern setter i...!

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med voksiposen, men den er ikke av de minste, da.

Skrevet

Har en lammeskinnspose fra teutonia, en odenwälder lammy xl, en "ertepose" i fleece. Anbefaler virkelig odenwälder lammy xl. Den passer i de fleste vogner, er vanntett og vindtett, dunpose med utagbart lammeskinn, kan vaskes på 60 grader og er litt kul synes jeg. Selges blant annet hos www.lilleprinsen.no Koster 1800 kr der, og i butikken såg jeg den kostet 2500 kr.

Skrevet

Takk for mange svar jenter, greit å en oversikt over hva som finnes på markedet.

Er bare at flere henger seg på å forteller sine erfaringer altså;)

Skrevet

jeg skal sy en inspirert av voksi pose, bare den skal ha flecce inni :):)

Skrevet

Har også Odenwälder, Lammy XL eller hva den heter. Love it!!! Hadde voksiposen først, men syntes den ble litt tungvindt, funket fint når hun var baby og bare lå der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...