Gå til innhold

Har sååå lyst å teste:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror kropp og psyke spiller meg et puss. Jeg innbiller meg og mener at denne gang er jeg nok gravid. Haddde EL 21 eller 24. Har hatt murring nede i mage regionen de siste dagene. Har vært veldig trøtt og blir fort irritert. Har så lyst å teste, men vet at det ennå er for tidlig. Har ikm rundt 5 til 8 aug. Kan det være at tanta er på vei tidligere denne måneden? ikke vet jeg. Føler det er tusen sommerfugler inni magen min nå for tiden. Håper og håper på å treffe. når kan jeg se svakt positiv test? Må jeg vente til ikm dagen eller med cb 3 dager før ? Har så lyst å teste. Holder ikke ut........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi, vi har de samme magiske datoene;-) Jeg venter til nærmere ikm før jeg tester meg...:P Lykke til!

Skrevet

He, he. Jeg kjenner også en haug med symptomer som egentlig sikkert ikke er der... og har også lyst å teste. Men "gidder" ikke. Venter heller og ser om tr kommer. Skal ha ikm i dag, senest onsdag. Er en smule usikker.....! Kan jo teste om jeg vil, men sparer testen til ev. tr blir noen dager forsinket..... Men er i min 12. pp nå, så håper en liten spire tar bolig snart :) Lykke til forresten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...