Gå til innhold

Er jeg den eneste som er våken...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke skjedd noe her på snart 30 min. jo :P

Får ikke sove jeg, finner ikke noe god stilling å ligge i...

Prøvde meg på magen, men det gikk ikke gitt.. *Noen* ble litt fornærma da...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er også våken=)

hmz, hva skal man finne på så sent på natta egentlig når man ikke får sove,? jeg har vasket hele huset så det er utelukket jaffal, hehe

Skrevet

=D Da er jeg ikke aleine jo :)

Ligger ensom og forlatt nede på gamlerommet mitt hos mor og far jeg, samboern min sitter i Harry Potter transe oppe på stua =P

Skrevet

du kan få dra og vaska leiligheten min ;) ;) Sånn at jeg slipper det når jeg kommer hjem fra ferie på fredag =P

Skrevet

Jeg sitter her og tenker på at neste fullmåne skal jeg føde. det er 28 august, 16 dager før UL-termin og 9 dager før menstermin. da er det fullmåne i fiskens tegn, og jeg er fisk... ikke sant jeg føder da??!?!?!

Skrevet

hehe, Harry Potter av alle ting, *tihi* sikkert morro=)

Mannen min ligger i senga å snorker som en gris ,ikke noe liv i han nei, skulle nesten tro det var han som var gravid , det er han som spiser for to, har fått mage og sover nesten hele tiden hehe

Skrevet

Selvfølgelig ;)

Har enda 2 1/2 mnd igjen jeg =O

Veldig gøy når alle tantene mine og venninnene sier at "det er de siste mnd som er de lengste" Jeg synes de 6 første har gått treeeeeeeeeigt og jeg =S

Skrevet

Haha, vaske leiligheten din ja, hadde du vært naboen min så skulle jeg pine me gjort det ;oP

Skrevet

hihi, han har blitt sympatigravid altså? =P

Når du nevner det har min lagt på seg også ;P Men han er mer våken enn jeg er for å si det sånn.... Svangerskapståka lenge leve sier jeg bare ;)

Skrevet

Den er fin... nei nå må jeg legge meg, har helt gnagsår på øynene... bare ta en kjapp dusj først!

Skrevet

Hihi =P Måtte snikkikke på profilen din jeg, dte kunne jo hende du bodde på Lørenskog ;)

Jeg har faktisk bodd ikke sånn kjempelangt fra Evje da, i noen uker ;) Eller, et stykke var det jo =P 12-14 mil eller no sånt tenker jeg...

Skrevet

Du får sove godt =)

Jeg skal snaaart opp og se om min kjære kan trekkes ut av HPtransen sin ;P

Skrevet

hehe trodde du fikk vaske hjelp nå ja, hehe Hvor var det du bodde når du bodde ca 12 mil her ifra hehe?mannen min har jaffal lagt på seg 10kg og blitt verdens største dåvendyr=)

Skrevet

Ja, hadde et håp i noen få sekunder ;)

Jobba på et hotell på Hovden en sommer mens jeg var resepsjonistlærling ;)

Skrevet

hehe, Så gøy da, det er jo morro å være på hovden når det er vinter=)

Du bodde på Lørenskog? hvor er det egentlig?, jeg er ikke helt rå på geografi ser du ;oP

Skrevet

Ja, men på sommern er det litt for lite liv sånn utenom jobben =P Ble litt mye bussgrupper kan en si.... ;) kunne godt tenke meg en vinter der oppe...

Lørenskog er rett utenfor Oslo, på østsida, mellom Oslo og Lillestrøm :)

Skrevet

Ja, på sommeren er det liten vits i å være der, vist ikke du jobber da=)

Har selv jobba på hotel i Arendal så vet alt om store stygge bussgrupper, hehe veldig morro=)

Da er du et stykke unna evje ja, hehe=)

Skrevet

Et lite stykke nå ja ;)

Er det noe jeg er glad for at jeg slipper etter at jeg bytta jobb er det bussgrupper... Det siste hotellet jeg jobba på var ekstremt.. Der var det nemlig russiske bussgrupper som var greia... guiden kunne nesten engelsk og de andre tjatra i vei på russisk ;) Husker da vi hadde 3 bussgrupper og brannalarmen gikk i 3 tida om natta.. (Jobba ikke natt men skulle på tidligvakt dagen etter og hadde jobba seint så jeg sov på hotellet.. )

Det var tilstander det... =P

Skrevet

Huff å huff, hehe må nesten le litt, jeg jobbet som kokkelærlig på thom hotel i arendal, og der var det jo nesten alltid texas, men det gøyeste som hendte var en gang vi hadde så å si over bokket hotel og så gikk brannalarmen klokka to på natta pga grillen på kjøkkenet tok fyr rett før vi skulle stenge, hehe da var det vilt i gangene når nesten 200 mennesker skulle komme seg ut av hotellet på engang..men herre gud å er vitsen med å reise utenlands vist du ikke kan engelsk, blir så irritert på sånne folk, skal liksom alle andre kunne russisk da=oP

Skrevet

=P selvfølgelig skal vi det.. russisk som er så enkelt et språk;)

er ikke så greit nei =P

Tror virkelig jeg hadde holdt meg i skandinavia om jeg ikke hadde kunnet engelsk altså..pinglete som jeg er vil jeg kunne gjøre meg forstått =P

Når har du termin forresten?=)

Skrevet

Det hadde nok vært det beste ja hehe, jeg har termin 15 august så det er ikke så lenge til, du da?

Skrevet

19. oktober her, så har igjen litt enda... =P

De siste *rugemånedene* som min kjære kaller det... :) =P

Skrevet

ja, men du har noen fine månder forran deg, men man blir jo seff litt lei til tider, men det er jo koslig at det ligger noen der inne å romstrerer=)

Skrevet

Jada :) Sålenge jeg slipper noe særlig mer plager enn de jeg har nå skal jeg klare meg fint =D

Har litt bekkenløsning, men etter at jeg gikk ned i 50%stilling har det blitt mye bedre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...