Gå til innhold

noen som vet?? holder på å bli gaaal!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg holdt på i ett helt siden lille gutt la seg med hjemme siden hans.. så nå når jeg skulle ``besøke`` siden hans var det passord på den... jeg gikk inn for og ordne opp dette men det går ikke.. jeg vet ikke engang selv hva passordet er:S

noen som kan hjelpe??

blir overlykkelig da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du snakker om en slik piczo-side som er så hott her, må du vel ha laget et passord da du signa opp for en konto?

Om du snakker om en annen websidehost, kommer det helt an på hvilken. Men hos de fleste har man jo på et eller annet tidspunkt satt et passord.

Skrevet

ja.. jeg mener piczo ja.. men jeg har prøvd alle passordene mine og brukernavnene men ingenting virker..

Skrevet

Ok. Men du har passordet til selve redigeringskontoen din, sant? Logg inn, gå på "My account" (det finnes i hvert fall en link dit fra denne grusomme page editoren deres), og under privacy settings stiller du inn hvorvidt du vil ha passord, om siden skal være åpen for alle eller bare for venner ellerno'.

Skrevet

har gjort det.. men der var det ingenting som var forandret.. sto at alle kunne gå inn på sia mi.. sjønner ingenting jeg..

Skrevet

Da er'e sikkert bare piczo som har hikke ellerno'. Se det an til i morra, og send dem en mail om det ikke går over.

Skrevet

tja;)

men takk for hjelpen alikavell da=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...