Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Hva er det som er så galt med henne egentlig? Leste fødselshistorien hennes og den var kjempe fin! Beroligende og fin!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 hun skriver mye rart og ærlig talt tviler jeg litt på henne...
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 link til historien da? finner den ikke noe sted jeg
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Ligger på fødselsdebatten(i kolonna til venstre her,klikk på "fødselsdebatten") Helt normal historie,og egentlig litt ulikt "nøffemor",virka helt normal der,faktisk! Selv om hun er skrullete og mener mye rart,så tror jeg at hun er den hun gir seg ut for å være,og har fått barn nr.3!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 en garva løgner klarer det utroligste! er bare glad hun forsvinner fra bim igjen, på dib orker hun ikke være.hun ble jo jaget derfra tidligere pga oppførselen sin.
Ikke anonym! Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Jeg mener at alle de som mener noe annet enn meg driver med konspirasjonsteorier, og jeg tror at det ikke er målbart med smerte. Dessuten lurer jeg veldig på hva som gjør at man kaster opp, og om noen andre har kastet opp helt plutselig under fødselen. Så det så.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå