Babyfacepsycho Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Vesla er fortsatt forkjølet. I natt var jeg oppe mange ganger for og gi henne smokken og hjelpe henne sove. Hun sov så urolig stakkar. Så stod sambo opp med henne i 9 tiden idag så jeg fikk sove litt. Har vært snufsete i hele dag. Blødde litt neseblod tidligere idag. Sovnet etter kveldsmaten og vi trodde hun var bedre. Men så våknet hun etter en liten stund og var potte tett igjen. Sovnet igjen men har sovet dårlig etter det. Regner med det blir veldigt lite søvn i natt igjen. Og sambo skal opp kl 5 og reise på jobb. Synes så synd på henne. Stakkars liten. =( Og så må jeg jo synes synd på meg selv også da som er så sliten og ikke får sove. Gleder meg til hun blir frisk, for da skal hun får sove på andre sovrommet, og da får vel kanskje jeg sovet en hel natt også. (kan jo også legges til at jeg ikke har fått sovet en hel natt på mange mnd fordi hun våkner når vi legger oss, så da liggr vi og vekker hverandre.)
Babyfacepsycho Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. juli 2007 Ingen trøst og få her i natt? =/
børdi Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 jo føler med deg.. sitter oppe fordi minsten ikke vil sove,, HVER kveld,eller natt er det et eller annet, og jeg skalstå opp klokka 06 g på jobb :-( ..... Blir seriøst gal her... FAtter ikke hvorfor de ikke bare kan sove, nå orker jeg snart ikke mer... Utslitt og det verker i hele kroppen... En helt natt søvn?? hmm det er over 3,5 år siden....
Babyfacepsycho Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 Egentlig så sover jo vesla fra 19 tiden på kvelden og hele natten. Men så mister hun smokken og snur seg og holder på. Så hver natt så må jeg opp mange ganger og gi smokk/snu henne o.s.v. Så jeg begynner og bli rimlig trøtt og sliten. Sambo er flink og står opp med henne på morran når han kan så jeg får jo sove et par timer på morran. Men det holder liksom ikke i lengden. Men jeg tror hun sover bedre når hun får sove på andre rommet. For som sagt så vekker vi hverandre hele natten igjennom. =/ Så får vel se imorgen om vi tørr og legge henne der. (har ikke babycall så vet ikke om jeg tørr og legge henne der inne før vi klarer og få fikset en. Er så usikker på om jeg våkner hvis hun trenger meg) Hvis ikke så skal jeg ringe og høre med mamma om hun har lyst og komme en natt og ta henne så jeg får sove hvertfall 1 natt. Trenger virkelig og få sove mer enn 2 timer om gangen, for og få vile ut litt. Uff så fært jeg syter i dag. Ja ja. Alle må vel få synes synd på seg selv innimellom. =) Har du ikke noen som kan avlaste deg en natt så du får sove ut ordentlig en gang? Føler med deg også.
børdi Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Føøøøler virkelig med deg,, Har gått som en zombie her i over 3 år,,, JEg og gubben prøver å avlaste hverandre så godt det er, men har aldri avlasting utenom det... Og når ungene ikke kan snus ryggen til i 30 sekunder engang før de hamrer løs på hverandre eller klatrer, klår, kaster ting osv osv--- så blir det slitsomt,, har ikke fått satt meg ned i sofaen før klokka 2130 i kveld og det varte så lenge som til klokka 23 wow hele 1,5 time uten skriking.... sukk
Tussi og gullgutten Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 uff.... føler med dere begge.. jeg sitter nå oppe bare fordi jeg ikke har vett på og gå og legge meg jeg da:) lillingen sover som en stein nå, så jeg burde vært i sengen jeg og men... nå skal han jo snart ha mat igjen så da kan jeg like gjerne sitte her litt til.. men han ligger jo gjerne til over ett han så slipper opp tidlig( han våkner jo og skal ha mat imellom da selvfølgelig, ca hver 3-5time). syns skikkelig synd på dere begge for det er ingenting som er så ille som og ikke kunne føle seg uthvilt noen gang..
Babyfacepsycho Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2007 Uff det høres ikke helt greit ut. =/ Skjønner godt at du blir sliten da. Nå er jo bare vesla 6.5 mnd så jeg skal jo ikke klage for mye heller da. Men blir gjerne at man klager når man blir sliten. =) Har jo ingen i nærheten som gidder og stille opp for et par timer engang så. Mamma bor i sverige og bruker 2 timer i bil for og komme hit, men likevell er hun den eneste som noen gang har avlastet oss. Så jeg håper hun har lyst og komme en tur i løpet av uken. =) Har dere ingen dere kan be om litt avlastning så dere får vilt dere litt begge to da? Besteforeldre/tanter/onkler/venner? Må jo bli veldig slitsomt i lengden. Sender litt sovestøv over tul barna dine så dem skal sove fint og godt imorgen kveld så dere får sove ut. =)
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Huff da, Marie og Børdi:( Blir "morragretten" bare av å lese jeg! Håper tulla blir bedre snart Marie:) Hvis ikke så er en runde med Miwana nesespray, snørrsuger og "smokkholder" å anbefale. (vet det finnes en sånn liten bamse som holder smokken uten å hindre barnet i å selv fjerne den osv, men husker ikke hvor jeg har sett den) Børdi; Håper virkelig du snart får en god natts søvn.
Babyfacepsycho Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2007 Hei tillab. Ja kjære far skal kjøpe med seg nesespray og sånn suge greie imorgen etter jobb. Så håper det blir bedre imorgen natt. Hvis ikke så skal vi jo snart flytte henne også. Det andre rommet blir vel ryddet og fikset i orden imorgen tenker jeg, så da er det bare den dumme babycallen som mangler. Men får vel se om vi kanskje tørr og flytte henne uten babycall også, for hun trenger jo virkelig og få sove ifred nå som hun er syk stakkar. Uansett takk for gode råd. =) Nå skal jeg vel prøve meg på og få sovet litt hvertfall. *godnatt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå