Snappie Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 JA! NÅ vet jeg hvorfor jeg ikke får sove hverken i går natt eller nå heller! Det er fullmåne! Og jeg har tidligere reagert slik uten at jeg har vært gravid! Er det flere som har det slik?
Osemor Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 jeg sover aldri når det er full måne, sånn har jeg hatt det hele livet av en eller annen grunn, noe dritt egentlig for uanz å trøtt jeg er så er det ikke sjamgs i havet om jeg får sove, hehe=)
Noddy78, en av hver! Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Hmmmm...kanskje det er forklaringen på hvorfor jeg sitter her også da...egentlig skikkelig trøtt, men sove? NEIDA!!!! jesp
Osemor Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 typiskt vettu, tung å trøtt men null søvn, jeg og mannen min skal ut å shoppe i morgen, veldig gøy å være helt slakt når man skal shoppe liksom=(
Noddy78, en av hver! Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Jeg gjør et forsøk på å sove nå, håper det funker, har lagt opp til tett program imorgen så hadde vært greit med noen timer på øyet! Håper dere begynner å gjespe snart alle tre, lykke til! Natta(håper jeg)
Noddy78, en av hver! Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Begge to blir det, ikke alle tre!! hihi
moklatt 9 dager til termin Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Får ikke sove jeg heller..Er egentlig trøtt men har lagt og vridd og snudd meg i flere timer nå.Verker litt i ryggen og har kynnere med litt mensensmerter.Regner ikke med at noe er på gang,har jo tre uker igjen til termin.Men begynner å føle meg litt underernært på søvn.....
lillegull:) Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 verken jeg eller sambo fikk sove i går kveld så vi lå våken til to eller noe og nå snorker sambo så jeg våknet, men ikke hjerte til å vekke han stakar han skal opp klokka 0500 så jobb.. jeg kan jo sove litt igjen når han har dratt.. slo meg faktisk at det kan være fullmånen ja..hehe:) eller bare stor mage, liten blære og mange tanker nå som fødselen nærmer seg:)
Noddy78, en av hver! Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 Fikk forsåvidt sove, så takk for det! :-) Problemet er at jeg sto opp igjen 5 timer senere... Får ta med en lur på dagen tror jeg, det blir nok til det! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå