Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 alenemor :-( sambo slapp bomben idag, og jeg sank i kjelleren. har fått luftet meg litt med noen jeg kan betro meg til, og det hjalp. når jeg kom hjem hadde han pakket bagen og dro. (vesla sover). han trenger tid til å tenke på om han ønsker å fortsette i forholdet....hæ??????????? det betyr for meg kroken på døra... ønsker ikke en mann som ikke vil ha meg. men jeg elsker han jo sååå høyt!!!!!!!!!!!! dette er virkelig sårt!!!! vet ikke hva jeg vil med dette innlegger, må bare skrive det ned....... huff, nå begynner jeg å gråte igjen også....... gidder ikke å være anonym heller...er vel ikke et ukjent tema her er det vel........ :-(
AneB Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Om så skjer, er jeg sikker på at du fikser det. Jeg håper dere finner ut av det. Inne på Aleneforeldre har vi en tråd som veileder deg litt på vei i skjema-jungelen i alle fall, om det kan hjelpe deg. Klem.
¤ my precious ¤ Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Uff! Det er jo fryktelig trist om så skulle skje... *Mange trøsteklemmer* Håper dere kan finne en god løsning for dere begge og ikke minst for vesla, lykke til!
Twig Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Uff, håper det går bra med deg ( vært i samme situajonen, bare speilvendt.. veldig tungt å være den som bryter også Sender deg masse klemmer
Skravlemamman Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Det var triste greier, kan ikke annet enn å sende noen varme tanker og en klem....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå