smågodt prinsessa Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 jeg gleder meg så utrolig mye til dagene rundt termin... leser om så mange som er rundt terminen akkurat nå.. og det virker så uuutrolig spennende.. å gå å vente på at noe skal skje!!!! Gleder meg helt enormt mye.. er 34+0 så er jo ikke så veldig lenge til!!! Blir kjempe misunnelig når jeg leser om alle som er fødeklare osv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå