Gå til innhold

Da har jeg tolbake etter 1 mnd opphold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg IKM på søndag. Dette blir min første mens etter at jeg mistet for andre gang. KJenner at nå er jeg lei av dette oppllegge her, å tanken på å prøve i 2 år til slik som med første orker jeg rett og slett ikke.

Hvordan går det med dere da?? noe nytt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist å høre at du har mistet, jeg ønsker deg lykke til. Ikke sikkert det vil ta å lang tid nå!:-)

Jeg er ny på denne siden, vi har nettopp blitt prøvere og er da midt i min første pp.

Skrevet

Hei igjen og velkommen tilbake, selv om oppholdet ditt ikke har vært så veldig lenge da :)

Så trist at du mistet nok en gang. Har selv aldri opplevd sa eller ma, men skjønner godt det er veldig fortvilende og vondt. Vi får håpe at alle gode ting er 3, og at du denne gangen slipper å vente så lenge, før en ny sterk liten superspire sitter trygt fast i magen din.

Masse lykke til :)

Klem

Skrevet

Takk skal dere ha. Jeg ser tydelig på tempen i dag at den ikke ser bra ut, så da må vi vel prøve igjen neste syklus, litt fortvilende.

Skrevet

Huff så kjedelig da... men dere får kose dere med prøvingen, og "ikke stresse". Lett å si men.... Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...