lille sjura Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Har en liten tass her som ikke vil ha flaske og tenker derfor på å starte med tut-kopp når behovet er der og jeg skal bort. Er det for tidlig å starte med dette når barnet er 5,5 mnd?
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 nei det er det ikke men prøv mens du er der også :-) gi gjerne med vann så barnet blir vandt til koppen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå