Panda'n Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Hva er symptomene deres nå? Jeg har litt ømme pupper, er frysen, trøtt. + at jeg kjente stikkinger i livmoren på 6 DPO og fikk annerledes utflod akkurat den dagen. Jeg har IKM 5. august, så kanskje litt tidlig, men... Er så lenge til IKM!
ippemo får augustbaby Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Er vel i uke 32 jeg da, med IKM 8. august... men synes puppene er ganske ømme for tiden;-) *drømme*
Kongenpåhavet Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Hei:-) Jeg har IKM ca 2 August. Er en berg og dalbane av symptomer hver dag..hehe. Alt fra lettere kvalmen til vondt i tennene og vond smak i munnen( som jeg har hørt kan være et symptom ). Føler meg trøtt og slakk til tider. Men alle disse symptomene kommer og går gjennom hele dagen. Så er antageligvis bare innbilning etter å ha lest for mye innlegg på BIM ha ha ha:-) Når jeg kjenner et symptom så tror jeg at jeg er gravid, og når det går over så føler jeg meg bare teit som henger meg så opp i det. Skulle ønske jeg kunne slappet litt mer av, og ikke tenkt sånn på om jeg er gravid hele tiden:-) Men har forstått at jeg ikke er den eneste her inne....eller hva jenter? anyone;-)?
Dotten Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 Tja. Eneste er vel at jeg våknet i går forferdelig svimmel. Ellers er jeg en smule irritert, men det har jeg vært lenge... he, he, he. Om jeg legger godviljen til, er kanskje puppene ømme også! Hmmm. Men har mine tvil. Kjennes absolutt mest ut som om den forp... tanta er på vei ja! Grrrrr! Lykke til jenter. Håper spiren har okkupert magen dere denne pp'en
Mini nr 2 i mars Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Jeg har vel også IKM 5. eller 6. august. Men det blir første mens etter pilleslutt da, så det er jo vanskelig å si om alt er i rute! Ellers føler jeg meg IKKE gravid, selv om jeg faktisk føler at jeg har endel symptomer: rar mage, ømme pupper og såre brystvorter, mer svimmel enn vanlig. Igår hadde jeg støtsmerter under samleie..har hatt det før, men ikke såå vondt. Gjorde vondt i hele underlivet, og smertene ilte opp mot hoftebena(mot eggstokkene?). Noen som har opplevd dette? Kan det være livmortappen eller noe som er øm? Kjenner det er ubehagelig idag også...spes når jeg er på do og presser litt for å tisse eller gjøre det andre man gjør på do(hehe...jeg liker ikke snakke om akkurat sånt...) Ellers syns jeg også at tida går litt sent...
Gjest Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 IKM 1 evt. 2 august. Kjente mange symptomer for noen dager siden. Kvalm, trøtt, irritert og stikking i magen. Nå kjenner jeg ingen symptomer. Hmmm...
Nordlyspar♥ Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 IKM 4,aug. Ingen symptomer..... sukk..... hu kommer vel den dumme tanta....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå