Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Leste akkurat et innlegg på en av nettavisene om omskjæring av gutter....det var et par bilder der også.. Huff, jeg synes det er så grusomt! Gjøre noe sånt uten bedøvelse... Ble bare så lei meg...
Sunniva78 har to små Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Huff... Er ikke så mye å se, men artikkelen står på vg-nett.
Mamsen&2Gull Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Jeg så det jeg også. Fy flate, jeg syns det er så grusomt. Angrer på at jeg var innpå å leste og så på bildene. Jeg synes det er umenneskelig å gjøre noe sånt. Stakkars gutter.. Å dette drar de igang en stor festival for å gjøre. SYKINGER!!
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 samboeren min er omskjært pga. trang forhud og hadde vi fått gutt og ikke jente, ville nok han også blitt omskjært.. Samboeren min er norsk og det har ingenting med religion å gjøre, men han mener det er noe av det mest fantastiske han har gjort...og jeg forstår ham godt! Er ikke bare negative ting med omskjæring...tenkte bare å lufte det hele fra et litt annet perspektiv
Mamsen&2Gull Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Om det er for at gutter har trang forhud så er det greit. Men å dra i gang en stor festival for å omskjære gutter, det er virkelig unødvendig. Dessuten syns jeg at det skulle vært valgfritt, sånn som for din mann og evt sønn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå