Northernlights Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Jeg tenkte at det skader vel aldri å ringe mobilen til eksen enda engang, og han tok telefonen! Jeg spør han hvor i himmelens navn han har vært!! Vært i Canada i helga, på racerløp! :-/ Vi alle trodde du hadde begått selvmord!! Sier jeg, og da sier han "what???" Han har aldri latt det gå så lenge mellom telefonene til sønnen, og jeg sa det var utrolig uansvarlig å dra uten å si til noen hvor han dro. Gamle mora hans er helt fra seg av engstelse, og det sa jeg til han, så han skulle ringe henne tvert. Jeg sa jeg er glad han er ok. Så rinte jeg 911-dama,som jeg kjenner fra før (jobbet sammen med henne i mange år), og sa han er ok. Hun ble selvsagt glad, men var bestyrtet over at han hadde dratt sånn uten ekstra klær eller si fra hvor han var. Hele staten leter etter han, sier hun! Men nå skulle hun legge inn i systemet at alt er bra. puh...for en dag!! Jeg er glad han lever :-) Nå er jeg faktisk sinna på han for at han ikke sa fra! Håper han hører beskjeden sønnen hans la igjen på mobilen hans i dag, med sprukken stemme...
cherry coke Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 For en lettelse:) Godt at det ordnet seg!!!
Piri Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Det var da enda godt! Men jeg kan ikke forstå hvordan politiet kunne anta at han har begått selvmord sånn helt uten videre.......
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Så bra!! Skjønner godt at du blir sint, er jo ganske uansvarlig å reise slik uten å gi beskjed til noen. Men er jo uansett bra han er i god behold.
Northernlights Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2007 Ja, det var virkelig en lettelse! Tenker mora hans er glad =) Sønnen min har spurt etter faren hele dagen, men jeg har ike sagt at han er meldt savnet,og at politiet har lett overalt etter han. Tenker han får høre det av dem også!
Septemberstjerna og Martine Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Så bra det gikk bra!! Men jeg må si at jeg synes det er rart at politiet kan ringe og si sånt som "vi tror han har tatt selvmord.." Er ikke det litt på kanten? Jeg mener, skremme opp familie og venner mer enn nødvendig? Bare lurer på om det er vanlig...
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 29. juli 2007 #9 Skrevet 29. juli 2007 Takk og pris! For en dag du har hatt!!! Det der må han ikke gjøre igjen!!
silhah og emilie Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 så bra å høre:) har tenkt på dere siden jeg så innlegget ditt tidligere:)
Solitude Skrevet 29. juli 2007 #12 Skrevet 29. juli 2007 Hadde en følelse av at han var ok, men tørte ikke skrive det...i tilfelle jeg tok feil... Thank god han var i god form, men håper at han ber sønnen sin om unnskyldning !
Northernlights Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 29. juli 2007 Grunnen til det var at mora hans sa det til politiet da hun dro til dem i dag morgest og meldte han savnet. Han har truet med det i det siste,pluss vært veldig deprimert,sa politiet mora hadde sagt. Han er også neddynget i gjeld,samt har hatt store personlige problemer siden mai. Han bor hjemme hos mora si,og eier ikke lengre en eneste ting. Og nå skal vi flytte 150 mil unna med sønnen hans, så de sa de faktisk var redde han hadde begått selvmord. Jeg har vært veldig redd for han, men som sagt nå er jeg sint på hans uansvarlighet. Han skulle faktisk ha gutten vår i helga.Derfor var jeg veldig alarmert selv også,da politet ringte meg, og senere kom til oss og fikk flere opplysninger.
Monajenten Skrevet 29. juli 2007 #14 Skrevet 29. juli 2007 Åhh så bra!!! Men dustefyr som ikke sier i fra:-/
Northernlights Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #15 Skrevet 29. juli 2007 Nå snakket jeg nettopp mere med han. Jeg fikk sagt fra at det ikke går an å bare dra sånn,uten å si fra hvor, når man har folk som venter på dem. Gutten min sa til han på telefonen at han ikke vil dra til han i morgen.Jeg vet det er pga at han ikke har hørt fra han hele helga. Litt straff,kanskje? Han sitter på andre siden av grensa,og venter på å dra inn til USA. Lang kø,sa han. Jeg tenker de sier han er etterlyst. For de sjekker alle som drar over. Jeg er glad han lever, så kan jeg filleriste han når jeg ser han!
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 29. juli 2007 #17 Skrevet 29. juli 2007 Dette var gode nyheter! Måtte inn og sjekke enda en gang før jeg tar kveld, tidlig opp i morgen. men nå kan jeg sove godt. Men du får filleriste han litt neste gang du ser han, så han ikke finner på slike stunts igjen. Natta!
melkekua™ Skrevet 30. juli 2007 #19 Skrevet 30. juli 2007 Det var godt å høre! ;o) Kanskje han skjønner hvor engstelige folk har vært!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå