mammat2goll Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Tror hodet er ganske langt ned i bekkenet nå...kjenner hikkingen langt nede og mest bak med hull nr2...hehe...( Hodet var nesten festet for 1 uke siden, og magen har sunket masse... håper min termin stemmer bedre enn UL termin. Da er det bare 5-6 uker igjen ) Andre som har babyer som hikker mye??
Linn&Johnny.fikk.jente.26.06! Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 min prinsesse hikket å mye inni magen, å ho hikker ikke no mindre ute i den store verden..... ett par tre gang om dagen, halvtime hver gang ca...
fillyfjonka, nr.3 i oktober Skrevet 30. juli 2007 #3 Skrevet 30. juli 2007 Hei jeg kjenner til det der. Har hatt to hikkere i magen. Og det som er litt morsomt er at de hikker når de kommer ut også. Det gjorde i hvertfall mine to. Det ga seg noen uker etter at de var kommet ut da...
pandabjørn Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 husker førstemann hikka litt, men nr 2 har ikke begynt ennå husker ikke når de begynte heller?? er 22+3 i dag... men hvis man ikke har mere plager enn at barnet hikker så er det ikke så galt.....det er verre å gå kvalm enn at babyen hikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå