Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Eg har framleis ikkje fått tilbake menstruasjonen snart 15 mnd etter fødselen. Eg ammar framleis ein del, men likevel... ! Nokon som har opplevd noko liknande eller som har gode råd?
simbax Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg har heller ikke fått tilbake mensen, og nå er det 12 mnd siden lillegutt ble født... Ammer masse fortsatt, men tenkte jeg skulle spørre legen min om det er vanlig......
Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Kona til fetteren min har to barn med ca 2 år i mellom. Hun hadde aldri mensen i mellom de! Så det er nok ikke helt uvanlig. Ihvertfall ikke når du fortsatt ammer.
petiteM's Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 15mnd neste uke, og nettopp fått noe som kan tolkes som min første mensturasjon! Ammer også fortsatt, men tror nok heller dette er personavhengig.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2007 #5 Skrevet 5. august 2007 15 mnd her også, og ingen mens. Er redd for at jeg ikke skal kunne bli gravid igjen! Hender det at menstruasjonen ikke kommer tilbake?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå