Gå til innhold

Ehhh..jeg har et spørsmål....hva gi til et lesbisk par i bryllupsgave? (Samme som krangle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det blir for kjipt med praktiske ting..og de har vel det meste tror jeg... Blir smykker teit? Ene er veldig feminin..mens den andre er litt mer "gutte-jente"..så jeg tenkte å finne noen smykker som kan passe begge to og som har en slags "forbindelse"...

Ellers skal jeg kjøpe et Vebjørn Sand bilde av en naken kvinnekropp??? Lurer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vebjørn sandbilde!!

ellers synes jeg det har lite å si hvilken legnig de har, iforhold til hva du vil gi:-)

Skrevet

Sånn dildo med hode i begge ender........

eller bildet.

Skrevet

Spør om dei har ønskeliste.

Ellers så vil eg seie at legninga hadde nok hatt lite å seie i forhold til kva for ei bryllaupsgåve eg hadde kjøpt. Den eine lesbiske veninna mi hadde f.eks. blitt forferdelig flau om ho hadde fått eit bilete/maleri av ei naken kvinne, mens eit heterofilt venepar av meg hadde likt det veldig godt....

Spør kva dei treng/ønskar seg du.

Skrevet

Det er vel ikkje noke meir problem å finne noko til desse enn det ville vere til andre? byllupsgaver er vel ikkje det verste å finne, om en har rette dagen, vel å merke...Vebjørn Sands serie frå Antarktis er veldi fin...

Skrevet

Ehhh - du gir vel det samme som du ville gitt til et annet par? Har de ingen ønskeliste?

Kjære vene - ikke kjøp Vebjørn Sand-bilde!

Skrevet

Fonduesett (obligatorisk som bryllupsgave)

Bøker

Kunst

Gavekort

Gavekurv med konfekt, drikke, massasjeoljer osv.

Billetter til kino, show, revy, teater osv.

Skrevet

Kjøp ikke Vebjørn Sand bilde.;)

Skrevet

hehe..var noe skeptisk til det selv..men det ble sukess da mamma og pappa ga to Vebjør Sand bilder bryllupsgave til kusina mi og mannen:)

Tror jeg går for smykkene...så kan de heller bytte hvis de IKKE liker dem... Jeg vet av erfaring at de får vanvittig mye husholdnings greier, bestikk osv...det kjipeste må vel være Fondue sett:-DDD

Skrevet

Smykker ville jeg nok gitt til et hetrofilt par også ;)

Skrevet

Fikk et slikt i bryllupsgave selv. Henger ikke oppe. Sånn masseprodusert du mener? Vet forresten at mange setter pris på kunsthåndverk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...