Gå til innhold

hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi på snart 7 mnd har plutselig begynt å vokne kl 9 på kvelden og holder seg våken til halv 11-11. har da sovnet en gang mellom 7 og 8. noen ganger griner hun,klager, roper, snakker og av og til helt stille.

vi har for en liten stund siden gått over til 2 hviler fordi det har vært så vanskelig å få henne til sovne.

tror dere at hun har begynt å vokne pga at hun "mangler" en kvil som hun er vante med, eller er det nok helt tilfeldig??

hs sa da jeg va der på 6 mnd kontroll at de ofte begynte å tulle med søvnen i denne alderen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gutten min begynte også å tulle med søvnen da han var ca så gammel som din, har hørt mange si det er vanlig.

vi prøvde å bare la han få 1 blund om dagen istedet for 2 i håp om at han skulle bli trøtt og sove natta gjennom som han pleier, men det blei verre av det, så måtte bare gi opp:) min erfaring er at han sover bedre om natta hvis han har sovet godt om dagen og, han har aldri sovet så dårlig som da vi prøvde å kutte ned på blundene:)

nå har det heldigvis gått over, og han sover hele natta igjen, tror det er en periode som mange går igjennom!:)

Skrevet

okey..takk skal du ha. heldigvis har hun ikke begynt på natten...*tvi,tvi* jeg har ikke kuttet ned på søvnene på dagen for å få henne til å sove bedre, min erfaring me datteren min er at søvn avler søvn:) vanskelig å vite. synes det fungerer fint med 2 hviler, hun er lettere å legge på dagen fordi hun er trøttere, mens så tenker jeg på om hun allikevell trenger 3 hviler... skulle vært en fasitbok:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...