Sjefsmegga Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Jeg synes det blir for kjipt med praktiske ting..og de har vel det meste tror jeg... Blir smykker teit? Ene er veldig feminin..mens den andre er litt mer "gutte-jente"..så jeg tenkte å finne noen smykker som kan passe begge to og som har en slags "forbindelse"... Ellers skal jeg kjøpe et Vebjørn Sand bilde av en naken kvinnekropp??? Lurer...
Sjefsmegga Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #2 Skrevet 29. juli 2007 Nei..ikke som jeg vet...jeg kjenner dem ikke personlig...er familie på typens side, kun truffet dem en gang.. Trivelige jenter fikk jeg inntrykk av. Er såpass nær familie av typen at jeg føler vi bør kjøpe noe skikkelig fint til dem..
Gjest ->>- Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Aner ikke, kommer vel an på dem. Det samme som du ville gitt et hvilket som helst annet par i bryllupsgave antar jeg. Veggpynt o.l til folk man ikke kjenner er jo alltid litt risky. Gavekort og slikt er safing, og antagelig det jeg hadde gått for til noen vilt fremmede.
Sjefsmegga Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 Tror jeg går for smykker....jeg vet stilen sånn omtrendtlig stilen til begge :-) Så får de heller bytte hvis de IKKE liker det.. Liker å legge litt tanker bak en gave... Og legningen har litt betydning, ikke i negativ forstand...men føler de to tøffe jentene fortjener noe litt ekstra :-) Synes det er så positivt de lager til en skikkelig familie og slekts feiring av partnerskapet.
Tokatter_USA Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 Kunsthåndverk - håndlaget keramikk eller glass, vevede duker.... Et par unike kaffekopper burde gjøre lykke hos hvem som helst, samme hvor mange kopper de har fra før.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #6 Skrevet 30. juli 2007 Hæ? Kjipe forslag, kaffekopper er hvertfall det siste jeg vill hartt. Det samme med husmorkunst som keramikk og vevede duker *grøss* Men du er kanskje i 40-50 åra og har gått husmorskole?
prekæs Skrevet 30. juli 2007 #7 Skrevet 30. juli 2007 Enn du da. !8 år, white trash ( ja, jeg har lært betydningen her) og med matchene kopper fra nille. Regner med at du ikke har penger nok til å bevege deg inn i et galleri engang. Og da er det like greit og ikke like slikt. Og, ja. Jeg er også over 40.
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Hehe, der er du laaangt fra sannheten gitt..
Cat.68 Skrevet 30. juli 2007 #9 Skrevet 30. juli 2007 Bur dem i leilighet eller hus?? Hva med et epletre.?
AneB Skrevet 30. juli 2007 #10 Skrevet 30. juli 2007 Er det ikke egentlig HEEEEELT uvesentlig at de er lesbiske?
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #11 Skrevet 30. juli 2007 Hva med en pose maiskolber:-) Kan bli mye popcorn, men også en utrolig nyttig ting:-)
Tokatter_USA Skrevet 30. juli 2007 #12 Skrevet 30. juli 2007 43, ja. Der traff du spikeren på hodet. Men jeg gikk ikke på husmorskole, jeg gikk på kunstskole og har masters i keramikk. Har vært utdannet keramiker siden jeg var 25. Jeg lever godt av det og selger til for det meste velutdannede mennesker i urbane områder (New York, Philadelphia, Chicago). De som skjønner hva de ser på, verdsetter godt kunsthåndverk nok til å betale flere hundre kroner for en enkelt kopp. Nei, jeg tror nok det er du som har gått på husmorsskole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå