ღDidrikmamsenღ Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Vi er 3 par som skal reise på en liten tur til uken. De 2 andre skal dele bobil, og vi ha en hytte. Bobilen skal stå parkert rett ved hytten. Egentlig skulle vi alle kjøre hver vår bil, det ene paret med bobil så klart. Men nå ska de 2 andre kjøre sammen, enda bobilen ikke er registrert for så mange. De har begge ett barn på 4 og 5 år hver. Vi har ei på 5 og en på 3 mnd. Det er 3 timers kjøring til dit vi skal. Og det de ikke skjønner er at vi må legge opp turen etter Didrik. Når han skal ha mat og slikt. Snakket nettopp med hun ene (bestevenninnen min) å da sa hun :dere kan da bare kjøre senere enn oss hvis dere vil det. Ble litt paff jeg da, for vi skal jo på ferie sammen, da reiser vi sammen også mener jeg da. Fordi om vi kjører hver våre biler??? Rastepauser sammen og slikt tenkte jeg da men. De som kjører bobilen er våre bestevenner. Det andre paret er også venner av oss, men vi har ikke kjent de like lenge. De skulle egentlig dele hytte med oss, men så begynte plutselig det andre paret å overtale de til å bo i bobilen! Så nå sitter vi med ei hytte til 1000 kr natten som vi må betale alene... Mange andre ting også som gjør at jeg føler meg litt byttet ut av min bestevenninne også. Blandt annet en sydentur som vi har snakket om i flere år som nå de skal på sammen med det "nye" paret. Vi har ikke råd til å være med i høst, og vil heller ikke reise med en liten baby. Kan ikke si jeg gleder meg til turen mer.......
Mynona Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 For sent å avlyse? Det med kjøringen hadde ikke jeg brydd meg så mye om da. Da har dere bare dere selv å ta hensyn til. Men er jo kipt at dere blir sittende alene med hytten. Kan jo bruke pengene på noe dere har lyst til heller...
ღDidrikmamsenღ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2007 Mener bilturen er den del av selve turen jeg da.... VI har eller hadde planer om å stoppe på butikk på turen å handle inn til middager og slikt som vi skulle ha felles. Vil ikke avlyse heller, tuppa har gledet seg så lenge til den eneste lille ferien vi skal i år
Mynona Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Hva med å reise før de, og så avtale å møtes på veien ved en spiseplass eller butikk der dere kan handle? Skjønner deg altså, bare kommer med forslag her=) Så får dere bare gjøre så godt dere kan. Du og mannen har jo hverandre vel, og 5 åringen kommer til å kose seg med de andre.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2007 Får se hva vi gjør. Skal ta meg en prat med henne før vi drar. Hun har vært så rar i det siste. Liker det ikke. Har vært bestevenner i 10 år, så må bare få pratet ut tror jeg. Men kan være bare meg også da. At jeg føler hun har funnet seg noen andre pga jeg har vært gravid og ikke vært med på så mye, vet ikke. Uff, nei, vi får bare prøve å gjøre det beste ut av det
Mrs. Bouquet Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Denne ferien tror jeg ikke jeg hadde orket å være med på. Høres jo ut som om dere er 5 hjul på vogna. Ikke alltid det lar seg gjøre å reise 3 par sammen, det er så mye enklere å bare være to.
ღDidrikmamsenღ Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. juli 2007 I utgangspunktet skulle det bare være oss 2 parene da. Men så mente de at det andre paret skulle få bli med også. Har ikke noe i mot de 2 altså, supre de (skal forresten være faddere på Didrik) Men vet bare med meg selv at 3 kvinner sammen ikke er så lett.. De har gjort så mye sammen i det siste, så jeg føler meg litt til overs
Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Dra på turen og nyt hytta alene. Tenk så slitsomt å bo to par med to barn i samme bobil, da...det hadde ikke jeg orket!! En ting er å leve med min egen manns snorking .... men seriøst. Dra på turen. Ikke legg så mye idet. Enig med en over her, kjør i forveien - avtal og møtes underveis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå