Gjest Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Ei venninne av meg er på overtid og i dag så hun rett og slett gåen ut. Jeg tror hun får i natt. Andre med fullmåne-fødsel-erfaring? Er det tilfeldig eller fakta?
krabbetrollet Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Tja... det blir jo født barn hver dag... Men alle mine 3 har blitt født ca på den fullmånen som kom etter termin, så jeg tror det stemmer for meg, ja. Når jeg ventet tredjemann sa jeg hele tiden at han kom til å komme på den fullmånen - og det gjorde han :-)
lille je Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Jeg fødte på fullmåne, men jordmødrene på St. Olav fortalte at de hadde ført statistikk, og at det ikke var noe sammenheng med fullmåne og fødsler der.
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Snuppa kom til fullmåne ja, 5 dager før termin:)
♥pilutta♥ Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 Lillegutt kom da det var fullmåne, og det var en helt klar opphopning av fødsler den natten:-)
Piri Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Nr. 1 ble født tirsdag og fullmånen var torsdagen etter. Det var bare ei på avdelingen da vi kom og da snakket pleierne om at de ventet rush til helga pga fullmånen. Jammen fikk de rett. Søndagen reiste jeg hjem og da lå det folk på gangen. Nr 2 kom dagen etter fullmånen. Det var stappfullt på barsel og jeg ble nærmest kasta ut pga plassmangel. Mange på overtid og mange for tidlige. Tror nok det er noe i det, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå