Gå til innhold

de av dere med murring i magen


Bebisslykke

Anbefalte innlegg

De av dere som hadde/har murring i magen. var den konstant kom den og gikk? hvordan føltes den? ? (føler en antydning til kvalme..)

Jeg vet ikke om jeg er gravid .. sist men s 7 juni, ureg mens alltid, testet negativt og en haug med skggestreker/svak blå.. husker ikke hvordan jeg følte det sist med jenten min som nå er 1,5..man glemmer fort:)

vet jeg ikke har noe her å gjøre om jeg ikke er gravid, men om jeg er så det er isåfall like langt som dere og da vet jo dere best hvordan det føles akk nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg, og de jeg har hørt om, så har det vært en murring som varierte i styrke, og som kom og gikk. Det kjentes akkurat ut som når jeg skal ha mensen. Den murringa ga seg etter et par uker. Jeg hadde mye blodblandet slim disse ukene. Så ble blodete borte, men enda hadde jeg ei uke med mye gult slim.

 

Nå er jeg 6+3 og føler meg i fin form. Bortsett fra en blødning i går som gjorde meg litt engstelig.

 

Håper du er gravid igjen da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Jeg testet akkurat positivt og er da ca 8 uker på vei:) Fantastisk!!! murringen er blitt sterkere og jeg kjenner igjen symptomene . har svettet og frøse litt om en annen på jobb i dag også.

 

Gratulerer så mye til deg! Litt blod er ikke farlig så det går nok bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...