noralill Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 De siste dagene har jeg fått vondere og vondere i "underdelen" - dvs kjennes ut som jeg er skikkelig støl. Rundt halebeinet og generelt. Kan dette være bekkenløsning? Har ikke hatt noe tidligere! er i uke 29 nå...
attpåklatt!! Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Det kan det nok være.. Men det skjer mye i denne tiden.. mye voksing og strekking i sener og bånd "der nede". Men ta deg en tur til lege eller fysio og hør med de hvis det blir plagsom og varer!! Lykke til!
betty74 Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Høres ut som mine bekkenløsningsplager. I tillegg til å skaffe deg en rekvisisjon til fysio, ville jeg sett hvilke bevgelser/aktiviteter som utløser smertene og prøve å være litt føre var. Jeg f.eks kan ikke bøye meg for mye, støvsuging og ta ut av oppvaskmaskninen utgår. Hvis jeg er flink til å ikke overanstrenge meg får jeg en enklere hverdag også. Lykke til!
noralill Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. juli 2007 Takk for gode svar! Snakket med legekont idag og de sa jeg skulle se an noen dager og eventuellt ringe igjen... Har nok sammenheng med diverse oppgaver som feks vindusvask og lignende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå