Gå til innhold

Men!...har jeg fortalt dere dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa vår kan gå!!! Lærte seg endelig det i ferien! 16 mnd er hun, og nå går hun som om hun aldri skulle ha gjort annet! Er såååå stolt! (både hun og vi...hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Gutten min er også 16 mnd og begynte for noen uker siden å stabbe litt rundt. Han går ikke hele tiden, men stadig mer. Hvis han skal fort fram så krabber han. Han er så stolt når han stabber avgårde da. Gliser med hele ansiktet, så gøy å se:-)

Skrevet

Det var så rart, en kveld vi var på hytta bare begynte hun å reise seg opp selv (er vel det det har skortet på å lære, hun har gått med hjelp lenge). Og i løpet av et par timer gikk hun mer enn hun krabbet, og har fortsatt med det siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...