CB-BabyBoy Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Bare kaos overalt; endeløse køer, busser som er overfylte til alle døgnets tider av bråkete og svette-stinkende unger, umulig å finne en parkeringsplass. Er vel kanskje litt ekstra sensitiv nå, men akkurat denne uka hater jeg unger og fotball. Kunne dem ikke hatt dette på et annet sted da? Ikke midt i et boligområde? Oslo sporveier skal lissom tilrettelegge. I fjor la de opp til at alle skulle kjøre t-banen til ryen og så bytte til buss der. Akkurat som folk gidder det når de kan ta bussen direkte opp! Så slenger man på alle de andre som tar disse bussene til vanlig og et par barnevogner på hver avgang så har man det herlig! Sånn nå er jeg ferdig med å syte hehe
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Trikken da? Sitterå tenker på om lille gutten vår kommer til å begynne å spille fotbal når han vokser opp. blir å bo der oppe en uke vi da....... (wræl)
Joda, jeg vet best! Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Hva med å reise på ferie den uka Norway cup er?
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Hehe skjønner deg godt jeg! Er derfor glad jeg ikke bor i Oslo! hehe
CB-BabyBoy Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2007 Trikken kjører dessverre ikke der hvor sletta er og ferie hadde vært fint det bortsett fra at jeg er helt slått ut av kvalmen... Men vi kommer nok til å planlegge ferie i slutten av juli/begynnelsen av august fremover Jeg vet jo at NC som instutisjon gjør mye bra, det er ikke det - det krever sikkert mye å gjennomføre dette. Men for de som bor i områdene rundt så er det en kjempebelastning og skaper masse problemer. For å si det sånn jeg hadde hatt skikkelig nerver nå om jeg var fødeklar og ikke hadde hatt bil. En taxi hadde ikke kommet frem på under en time minst når det står på som værst her...
BEA-77 Skrevet 29. juli 2007 #6 Skrevet 29. juli 2007 He he he, skjønner deg godt jeg. Sikkert ikke så stas i byen når Holmenkollstafetten og Grete Waitz løpet pågår heller? (kvinner og menn i sin beste alder som skal ta den heeeeeelt ut, er vi ikke gærne dere?) Hvert sted sine irritasjonsmomenter, hør bare her; bor på bittelite sted som er turistmagnet og lokalt turområde og alle snegler seg hit i 40 km i 80 sonen for å nyte naturen underveis. Hallo, kjør ut da folkens. Det bor mennesker her som skal til og fra ulike ting og som har det TRAVELT! De fleste kjører MIDT på vegen og enkelte finner det for godt å parkere for å nyte utsikten midt i svinger i den samme 80 sonen. Er de ikke glad i livet sitt eller? Men dette viser jo bare hvor godt vi har det, som ikke har verre ting å irritere oss over:)
doffine Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 For oss som bor nær sletta hvor alt sammen fåregår... gud gi meg styrke... sier ikke mer jeg.... Men det er mye positivt med at mange barn fra hele verden får komme å spille og kose seg... MEN.....
Hva skjer'a?♂ Skrevet 30. juli 2007 #8 Skrevet 30. juli 2007 Det er jo kun en uke det er snakk om, da:) Og så mange barn som har en helt fantastisk opplevelse!! Må jo være verdt det, tenker jeg:)
CB-BabyBoy Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. juli 2007 Om jeg skal være helt ærlig, så er det ikke verdt det nei... Disse ungene kunne hatt en like fin opplevelse om dette var på et sted som ikke var midt i et boligområde for å si det sånn. Og nei det er ikke bare en uke - forberedelsene begynner mye før - det er svære tivoli anlegg som skal kjøres opp, karavanner med busser og familier som skal campe på forhånd osv. Det er snakk om rundt 30 000 ungdommer som flyr rundt her oppe og legg til foreldre, søsken + unger fra hele byen ellers som skal opp og kikke på ting på sletta. Og en markant andel av disse kan ikke folkeskikk for ei krone, så jeg ville ikke utsatt nurket i magen for den behandlingen man gjerne får på bussen nå. Med mindre du bruker fysisk makt, så kommer du ikke på bussen hjem. Og argumentet om at man kan bare gå; ok for meg, men si det til de eldre i området her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå