Gå til innhold

Mayken og Ina (nicket) er du her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger det inn her siden det blir så fort borte på skravle.

Har du vært hos legevakta med lille jenta di? hva sa de?

hvordan går det med henne nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feberen kom tilbake i går ettermiddag, ventet på at hun skulle få vondt å "svelge" igjen. Men etter et par timer var plutselig alt borte.

Var i fin form og sovnet i sin seng. Så vi fant ut at det ikke var noe vits i å dra på legevakten (alle symptomene var jo plutselig borte, prikkene begynte å blekne også så der ut til.)

Våknet på kvelden sånn som hun alltid gjør, og sov inne hos oss resten av natten. Det har gått helt fint frem til kl 7.

Hun lette etter puppen og jeg gav den til henne, og så begynte hun plutselig å hylskrike igjen, akkurat slik som de siste dagene.

Hun ville på død og liv ikke ligge mer, og det tok lang tid før jeg fikk roet henne. Har ikke feber.

Er veldig suttrete og skal absolut bæres eller holdes på hele tiden.

Forstår meg ikke helt på dette jeg.

Trodde det var over.

Hun har jo ikke feber, så vi får vel bare vente og se an dagen.

Takk for at du spurte:)

Skrevet

huffda..når det edenlig begynner å se lyst ut,så starter det på'n igjen..

Lillegutt her hadde infeksjon i de øvrige luftveien,viste ikke på CRP elle noe,men han hadde 40,9 i feber leeenge,legevakta mente det var virus,og orker ikke gjøre noe,dagen etter var vi der igjen og ny legevakt,han så med en gang i munnen til lillegutt og så at det var halsinfeksjon,bare det lå i munne og svelg,ikke ned i halsen.

Hadde tatt henne med til fastlegen om det ikke gir seg,hun har sikekrt vondt en plass,og er det ikke tenner som er på tur så er det jo noe annet som plager henne..rart med disse prikkene også da,siden hun har hatt den 4 barnesykdom..sikkert bare en lite ninfeksjon i munn kanskje =)

Lykke til,hold meg oppdatert =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...