Gå til innhold

HJELP, dere! Jenta mi sover så urolig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønne tulla mi sover godt fra vi legger henne rundt halv ti, til hun får mat i fire-femtida på morgenkvisten. Etter det sover hun videre til åtte, men disse timene sover hun SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ urolig!!!!!!!!! Ligger og kaster på hodet, armer og ben ustanselig, men ikke snakk om at hun våkner av det! Ikke engang hvis jeg prøver å få kontakt. Tydelig at hun trenger å sove, men det er så vondt å se på denne urolige søvnen! Og jeg får selvfølgelig heller ikke sove da...

Er det noen andre som har hatt det sånn? Noen råd eller tips til hva vi kan gjøre? Får så vondt av henne jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min ligger også urolig om morgenen! Våkkner ganske ofte tidlig på morgenen, og får smokken! Ligger da urolig etter det! MEn tror ikke det gjør noen ting! Jeg har begynt å sovne jeg nå......! Lå våken før jeg også;)

Men det rare er at han ligger mye roligere når han får ligge i senga med meg;)

Har dessverre ingen gode tips til deg,men ville bare si at du ikke er alene med å ha ett slikt barn!

Skrevet

Sånn var Jenny også..men hun var sånn etter at hun hadde sovet et par time rog heeele natten ut! Heldigvis ha det blitt bedre nå som hun snur og ordner seg selv i sengen.. hun er nå litt over 8 mnd. Det ble kanskje bedre rundt da hun var 6-7mnd. Hun er fortsatt en del urolig, men det tror jeg er mer på normalnivå nå og t det er jeg som sover lett og får med meg det meste..hehe:)

Lykke til... jeg VET det er dødsslitsomt! Håper det blir bedre snart..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...