Gå til innhold

Vi som har en plan om å føde til fullmånen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan godt få det hele overstått nå egentlig.. selv om jeg ikke har noen som helst tro på dette fullmånestyret..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er klar og melder meg inn i fullmåneklubben :)

Skrevet

Jeg er med på den:-) Har 1 cm åpning og er moden, så jeg venter på at noe skal skje... Men har egentlig ikke termin før om 4 uker da (er i uke 36) Men mensterminen er om 2 uker, så hvis jeg tar midt mellom mens og ul termin er jeg i uke 37, og dermed ikke prematur! Dessuten er hun over gjennomsnittet i vekt, sikkert litt over 3 kg... Lykke til alle dere som føder til fullmånen da!!!

Skrevet

jeg er med... gått med masse "rier" og kynnere og masse blodig slim i hele dag!!!! er alt i fra 5 til 15 min mellom takene men nå skal han ut!!!!

Skrevet

Har egentlig ikke tid til å føde i morgen, så det blir vel da det skjer kanskje?? Spennende...

Skrevet

Føder gjerne med fullmånen jeg:) Har vært moden med 1 cm og svake rier siden onsdag, så er rimelig lei av vondter som ikke gir premie;-) Til og med jordmora på føden sa at når det er fullmåne er det fler fødsler enn ellers, så det er jo lov å håpe:) Er fødeklar fra i dag, så da er det jo bare å føde da:D

Skrevet

Eg melder meg inn i fullmåneklubben :)

har gått over 4 km i nedovebakke idag og masert og stimulert....

ho kan godt komme 11 dagar før!

men det er så typisk at no når eg er klar og føda opna og greier då kjenner eg ikkje ein einaste vond kynnar....

*sukk*

"lille venn....du kan komme no! :)"

hmmm...prøve nokre kjerringråd i samme slengen da?

tips til nokre harmlause noken?

Skrevet

Jeg henger meg på her!;-)

Skrevet

jeg er med...2 uker til termin og var på kontroll i dag pga kløe og da slo det 3 kraftige rier ut på ctg en mens jeg låg der en halv time:)

Skrevet

Melder meg gjerne inn i fullmåneklubben.

Ser nemlig frem til å få fødselen overstått.

Skrevet

fullmåne er i morgon... så no i natt til i morgon natt? :)

Skrevet

Har heller ingen tru på fullmånen men kan godt føde i morgen ettermiddag. Har ikkje tid før;) Hehe!

Skrevet

jeg har også planer om å føde til fullmånen. ikke svikt meg nå fullmåne!!

Skrevet

Melder meg inn her jeg og, kan godt føde no...

Skrevet

Jeg blir med på denne (termin 31.07), har akkurat kommet inn igjen etter gåtur i fullmånelyset nå. Krysser fingrene og håper at kynnere og maserier går over i ordentlige rier og fødsel snart.

Lykke til, alle sammen! Det må jo bli fullklaff for noen? :)

Skrevet

er det i natt det er fullmåne, eller har det alt hendt??

melder meg på uansett =)

termin om 15 dager, fødselen var i gang sist uke men stoppet på 4cm...så håper det hender noe nå =)

gått mye tur og hatt masse sex, men det virker visst ikke på meg, så får håpe fullmånen slår inn =)

Skrevet

Jeg vil også få ut lillegutt! Spiste pizza med cayenne pepper og hadde masse sex igår men uten hell... fikk halsbrann da;)!

Skrevet

melder meg inn her jeg.... har termin om 5 dager.. men kan g odt bli ferdig med det nå... har jo 2 cm åpning og er moden..

så får håpe det med fullmånen er sant da :) det gjenstår å se :)

lykke til alle sammen :)

Skrevet

Melder meg på!!!! Selv om jeg har mine tvil....vondtene fører ingen vei, bare til en sliten mammatobe

Skrevet

Henger meg på her eg òg....4 dager på overtid, var på ul i dag og legen synes det var litt rart at eg ikke hadde hatt en eneste rie ennda. så får håpe det skjer noe i kveld da...*sukk*

Skrevet

Give me the magic!!!! send meg på føden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...