ippemo får augustbaby Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 I følge syklusen min så skulle jeg hatt el 25. juli, men 22-23. juli hadde jeg el-smerter. Stikninger og murringer. Betyr det at el kom noen dager før forventet, eller kommer smertene i forkant av eggløsning? Noen som vet?
millymolly&mini Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 se på www.pernille.info. Noen har el-smerter før, under og etter eggeløsning, andre har før, andre under og noen har alle tre! Jeg har noen sykluser el-smerter og da i fire dager, men jeg ser også etter el-slim og bruker el-tester, samt temping. Mye jeg gjør, ja he-he! Tror det er lurt å bruke litt flere hjelpemidler! Men sikkert lurt å ha sex annen hver dag i en fem dagers tid. (Jeg har flere ganger trodd at nå var det hele over, men så har el kommet senere) Lykke til, også håper jeg det klaffer for deg denne mnd:)
ippemo får augustbaby Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 Hehe, okei, jeg skjønner at det ikke finnes noe fasitsvar. Jeg har aldri testet med el-tester, men vanligvis får jeg el-smertene den dagen kalenderen viser jeg har el, så det er jo mulig el kom noen dager før forventet denne måneden. Takker for svar!
ippemo får augustbaby Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. juli 2007 Hadde el-slim de to dagene jeg hadde murringer forresten, så da tror jeg at jeg hadde el noen dager før forventet. Men takker uansett for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå