Anonym bruker Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Hver dag Hver natt Passer jeg på deg. Du smiler Du pluddrer Jeg smiler til deg. Du suttrer Du er lei deg Jeg blir lei meg sammen med deg. Du vokser deg stor Du er stolt over allt nytt du lærer Jeg er stolt sammen med deg. Uansett om du er blid Uansett om du er lei Uansett om du lærer tidlig Uansett om du er treg Uansett om du er hyper Uansett om du er lat Uansett om du er snill Uansett om du er slem Uansett om du gjør noe galt Uansett så er du mitt barn Uansett så vil jeg alltid være din mor Uansett vil jeg alltid være der for deg Uansett gjennom godt og ont Uansett så elsker jeg deg!
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #4 Skrevet 30. juli 2007 uansett var for masse brukt ..ble nesten anpusten men det var ett fint dikt
Anonym bruker Skrevet 30. juli 2007 #5 Skrevet 30. juli 2007 atlfor mye uansett.....mistet dessverre "oppmerksomheten"min fra teksten:-(
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2007 #6 Skrevet 31. juli 2007 Det skal være sånn. Det er liksom det som hele diktet bygger på.
Mikaelle7 Skrevet 31. juli 2007 #7 Skrevet 31. juli 2007 Synes det er fint, jeg. Håper alt er bra med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå