Cat.68 Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Rengjöringsmiddel, og hvor får dere tak i det??
s@skretting Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 trur det er gått ut på dato,att det ikkje finnes i butikkene lenger.Men det var ganske hokus pokus vaskemiddel,fjernet det meste.Så hvis noen vet hvor det kan kjøpes,så hadde det vært fint=)
Cat.68 Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2007 De hadde det på en dyrebutikk her hvor jeg bor, men de ser ut til at de ikke lenger får tak i det. Moren min får kjöpt det gjennom markeder her i Sverige men akkurat nå var hun tom. Det er det helt enkelt supreste helt suverene rengjöringsmiddel som finnes. Tar alt av flekker. Bare man kunne få tak i det.
Mrs. Bouquet Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 Husker mamma skulle prøve seg på sånn homepartysalg og handlet for 30.000 i produkter. Det er sikkert snart 20 år siden, så det var en saftig sum. Men når hun fikk dem hun følte produktene ikke var særlig å selge videre, og lot de derfor stå i boden vår. Blant produktene var Super 10 og blant mye annet rask en fantastisk karamell-shampo. Så ja jeg kjenner til super 10, vi hadde til eget forbruk i årevis, men tviler det er i salg lenger. Det var en av de få produktene hun likte. Hva skal du bruke det til?
Skravlemamman Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Husker det fra jeg var liten som et vidundermiddel mora mi brukte......har ikke hørt om det siden:-)
Cat.68 Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2007 Jeg bruker det til alt. Flekkfjerning, allrengjöringsmiddel osv. Det finnes i Sverige men selges kun på homepartyes og på markeder. Nå+ er jeg slutt og min mor trudde hun hadde en flaske jeg kunne få kjöpe av henne. Men så var hun tom selvfölgelig, og vi reiser snart hjem og ingen martna i sikte.
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 http://www.shops.no/butikk.asp?bid=1256 5-10-25 liters kanner ;o)
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #11 Skrevet 29. juli 2007 nå kommer mamma til å bli glad, hun var avhenging av dette rengjøringsmiddelet fra golden når jeg var liten husker jeg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå