Gå til innhold

Hvor mange av dere kjenner til Super 10......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rengjöringsmiddel, og hvor får dere tak i det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

trur det er gått ut på dato,att det ikkje finnes i butikkene lenger.Men det var ganske hokus pokus vaskemiddel,fjernet det meste.Så hvis noen vet hvor det kan kjøpes,så hadde det vært fint=)

Skrevet

De hadde det på en dyrebutikk her hvor jeg bor, men de ser ut til at de ikke lenger får tak i det. Moren min får kjöpt det gjennom markeder her i Sverige men akkurat nå var hun tom.

Det er det helt enkelt supreste helt suverene rengjöringsmiddel som finnes. Tar alt av flekker. Bare man kunne få tak i det.

Skrevet

Husker mamma skulle prøve seg på sånn homepartysalg og handlet for 30.000 i produkter. Det er sikkert snart 20 år siden, så det var en saftig sum. Men når hun fikk dem hun følte produktene ikke var særlig å selge videre, og lot de derfor stå i boden vår. Blant produktene var Super 10 og blant mye annet rask en fantastisk karamell-shampo. Så ja jeg kjenner til super 10, vi hadde til eget forbruk i årevis, men tviler det er i salg lenger. Det var en av de få produktene hun likte. Hva skal du bruke det til?

Skrevet

Husker det fra jeg var liten som et vidundermiddel mora mi brukte......har ikke hørt om det siden:-)

Skrevet

Jeg bruker det til alt. Flekkfjerning, allrengjöringsmiddel osv. Det finnes i Sverige men selges kun på homepartyes og på markeder. Nå+ er jeg slutt og min mor trudde hun hadde en flaske jeg kunne få kjöpe av henne. Men så var hun tom selvfölgelig, og vi reiser snart hjem og ingen martna i sikte.

Skrevet

Tuuusen takk!

Skrevet

Bare koselig :o)

Skrevet

nå kommer mamma til å bli glad, hun var avhenging av dette rengjøringsmiddelet fra golden når jeg var liten husker jeg ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...