Gå til innhold

Grrrrrrrrrrr, minsten driver terror i kveld..


Anbefalte innlegg

Skrevet

han har bestemt seg for å ikke sovne-det var den kvalitetstiden ja:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han mener nok at han bør være med på kvalitetstiden:-)

 

Skjønner det er frustrerende. Kveldene er hellige her.

Skrevet

Ja de er noen små sleipinger......mamman mon roper han....hi hi....tror ole lukkeøye endelig har tatt turen hit akkurat i dette øyeblikket:-)

Skrevet

he he her kaster vesla på 10 mnd alle tyttene i gulvet, reiser seg i senga og roper "mammam!!, takk takk!!" hehe helt til hun sovner :o) koselig atte grrrrr

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...