Skravlemamman Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 han har bestemt seg for å ikke sovne-det var den kvalitetstiden ja:-)
Gjest Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Han mener nok at han bør være med på kvalitetstiden:-) Skjønner det er frustrerende. Kveldene er hellige her.
Skravlemamman Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. juli 2007 Ja de er noen små sleipinger......mamman mon roper han....hi hi....tror ole lukkeøye endelig har tatt turen hit akkurat i dette øyeblikket:-)
1kar&1møy&meg™ Skrevet 29. juli 2007 #4 Skrevet 29. juli 2007 he he her kaster vesla på 10 mnd alle tyttene i gulvet, reiser seg i senga og roper "mammam!!, takk takk!!" hehe helt til hun sovner ) koselig atte grrrrr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå