Gå til innhold

han er 2 mnd å kaster opp 1 time etter mat....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det??? var hos legevakta med han i kveld å de fant ikke ut av det.... noen som har det sånn.

Hilsen en bekymra mor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det gulp eller spy?

Her gulper småen også lenge etter måltidet. Selv om det kan være tre timer siden han spiste kan det komme en god dose med gulp (lukter litt mer spy etter tre timer da, siden det er litt fortært, men det er gulp, for han brekker seg ikke).

Der bare noen babyer som er slik..Rett og slet gulpebabyer.

Skrevet

Han brekker seg og strålen står liksom. i natt nå han i min seng en liten stund da sto strålen ca 30 cm ut i senga...

Skrevet

Lillegutt har også holdt på sånn med sprutgulping lenge etter måltidene... Ringte barselpoliklinikken fordi jeg ble så bekymret. De sa det var normalt, men at jeg kunne prøve å begrense det ved å ta han ofte opp til raping. Da slipper man de luftboblene som tar med seg masse gulp opp. Det har faktisk funket relativt bra. Har babyen din feber da?... hvis ikke så ville jeg prøvd å la være å bekymre meg. Eventuelt ringe helsestasjonen i morgen og spørre om du kan komme inn for å veie babyen for å se at han legger på seg...

Alt er nok i sin skjønneste orden skal du se!

Skrevet

Huff, nei da vet jeg ikke. Småen gulper mye, men skjeldent han sprutgulper da, det hender, men ikke ofte. MEn nå har småen alltid gjort det da, så vanskelig å si noe om din baby.

Om de ikke fant noe galt på legevakten så er det nok ikke noe galt. Men ville snakket med hs eller lege om det ikke gir seg med brekningene. De kan henvise deg til videre undersøkelser, kan jo være greit å få bekreftet at det ikke er noe galt i alle tilfelle. Kjedelig å gå å uroe seg!

Skrevet

Ja han legger på seg og alt. men bare så ekkelt at han skal kaste opp hele tia. Jeg spyr nesten selv. hanhar i grunn hatt brekkninger siden vi kom fra sykehuset men ikke hasta opp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...