Gå til innhold

Hjelp meg, er dette noe som er igang her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vondt i korsryggen hvert kvarter nå...hatt det i hele ettermiddag/kveld. Kjennes ut som tak som tar i, også slipper det etterhvert..(noen sekunder) Har ikke andre symptomer på at noe er igang, ikkeno fostervann eller noe slik. Er dette rier? Beklager dumt spørsmål, er førstegangs. Jeg er forresten i uke 40.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig det er noe på gang. Vet om mange som kjente d først i ryggen. For min egen del så fikk jeg sterke menssmerter.. Da var d i gang for meg!

Lykke til.

Skrevet

For meg høyres det ut som rier....hadde det og slik fyrste gongen.... Lykke til =)

Skrevet

Jeg har det på samme måte nå.. Rygg/menssmerter hvert 5-10 min.. Håper det er i gang!!

Firkløvern; Hvor lang tid gikk det fra menssmertene før babyen var ute?

Skrevet

har ikke født før, så ikke noe erfaring .. men lest at rier kan komme som verk i ryggen , magen eller at det føles som det er overalt.. altså helt forskjellig fra person til person, hvordan de er.. så kan jo være det ;)

Skrevet

Får håpe du er i gang da:) Er det ikke fullmåne imorgen da? Sikkert mange som føder da;-)

Skrevet

har det på samme måte og tror ting er i gang... har hatt rier eller hva det er hvert tiende minutt siden halv tolv i dag i ca 40 sekunder... men har jo holdt seg der da, men snart på tide å ta en telefon til sykehuset snart kanskje... bare for å høre... trodde ikke det var rier jeg men... hehe... samboer er på nattevakt da så tar litt tid for han å komme derfor venter jeg lengst mulig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...