Bebisslykke Skrevet 29. juli 2007 #1 Skrevet 29. juli 2007 Er det betenkelig at alle testene jeg har tatt har skyggestrek og en var blå etter 10 min? Jeg tok en dig som viste neg og da, men klarer ikke å ta det for god fisk når ingen av de anrde testene viste klart neg. help me.. klarer ikke tenke på annet og føler meg gravid. hade siste mens 7 juni
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. juli 2007 #2 Skrevet 29. juli 2007 Hei:) Hvis du hadde sist mens 7. juni synes jeg at du skal ta deg en tur til legen og få tatt en blodprøve. Høres jo ut som du er gravid:) Masse lykke til!
tryllepike * lykkespirer* Skrevet 29. juli 2007 #3 Skrevet 29. juli 2007 Har du lange sykluser? Hvis ikke så er du jo langt over ikm. Da er det jo stor sjans for at du er gravid!!! Og som de sier, en strek er en strek!!! Ta en test i morgen, hcg nivå stiger hver dag. Masse lykke til!!!!!
Bebisslykke Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. juli 2007 Ja historien er at sist ble gravid på hormonkur. fikk en nydelig jente:) Har ureg mens, så at den er sen betyr ikke så mye:) kan ha den 4 ganger i året...har ikke eg på hormon kur nå, men prøver likevel, så hvis jeg er gravid så er jo det fantastisk:)!!
ippemo får augustbaby Skrevet 29. juli 2007 #5 Skrevet 29. juli 2007 Vet du, jeg synes du skal ringe til legen og få tatt en blodprøve. For dette høres jo litt merkelig ut. Pleier du å ha en stabil syklus?
Bebisslykke Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. juli 2007 nei, det er det jeg ikkke har .. skrev litt om det over her:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 29. juli 2007 #7 Skrevet 29. juli 2007 Kjedelig at du har så uregelmessige sykluser da. Men siden testene har blitt sånn som du beskrev, så høres det jo veldig ut som noe er på gang:) Håper du er gravid, det hadde jo vært supert om du ble det uten å gå på hormoner! Masse lykke til:)
ippemo får augustbaby Skrevet 29. juli 2007 #8 Skrevet 29. juli 2007 Hehe, leste det nå Ta en tur til legen og få deg noen blodprøver. Og da jeg var gravid sist så ga det ikke utslag før jeg var nesten to uker over ikm og da var strekene kjempesvake, det var såvidt de syntes;-) Av og til tar hcg-produksjonen litt tid!
Bebisslykke Skrevet 29. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. juli 2007 Det skal jeg gjøre.Har time på torsdag for å få henvisning til gynokologen min , så jeg skal nok be om en blodprøve da ja:)ohr...er bare sååå utolmodig og spent! har jo så lyst å bli gravid igjen.. har en nydelig tulle på 1,5 år som syns babyer er veeeldig spennende he he Tusen takk for svar!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå