Gå til innhold

Vi vil til Thailand, noen anbefalinger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å reise, el lyst til å reise i februar-mars, helst utenom vinterferien pga pris ol.

Hvor anbefaler dere oss å reise? Familievennlig sted, det er det vel kanskje overalt i Thailand men.. Vi blir 3 familier m 5 barn fra 1 til 8 år

Vil helst ha leilighet, men i tilknytning til hotell, kanskje resort, men uansett nært shopping, restauranter og gjerne på stranden!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært i Thailand flere ganger men favorittstedet mitt er Khao lak..... det var der bølgen slo inn :o( fra himmel til helvete på kort tid.....men de har bygd det opp igjen !

så det er min anbefaling!

Skrevet

Hvis du søker opp thailand eller går inn på reisedebatten - er det masse info om thailand :o))

Skrevet

Takk! Da kikker jeg litt rundt!

Skrevet

Vi har veldig lyst til å reise til Thailand, vi og :) men det er flyturen jeg gruer meg til...........mange timer for en som ikke liker å reise med fly!!

Skrevet

Vi har vært i Cha am( tror det skrives sånn) Og Hua Hin! Ligger rett ved hverandre! Mamma og pappa har dratt tilbake flere ganger dit! Er veldig rolig og barnevennlig der;) Ikke sånn veldig turist sted!

Men, mamma og pappa har reist endel i østen, og de sverger til Bali istedet! Billigere enn Thailand, penere strender osv..... ! Så de velger Bali istedet nå.....!

Skrevet

koh Samui! Har akkurat vært der med hele svigerfamilien! Vi hadde med sønnen vår på 15 måneder og det var helt topp. Et godt tips er barnithailand.no, her får du mye tips om alt mulig!

Skrevet

Phuket eller Karon beach vil jeg anbefale, var der i for fjord på et kjempe fint hotel som heter Orchid resort. Ville ikke dratt i slutten av mars begynnelsen av april da regnsesongen starter. Det stri regner hele sommeren der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...